Terug van een GEWELDIGE vakantie !!

• m@ms van 2 meiden('99+'05)

Wij zijn voor de aller 1e x naar Kroatie geweest en we vonden het geweldiggggg …

Wij zaten op Bi Village een goede / nette camping …

Dagje naar Rovinje geweest ( erg mooi !!! ) en natuurlijk ;) naar Pula …

We gaan zeker volgend jaar terug al weten we nog niet waar naar toe , het wat groenere gebied bij Rovinje sprak ons wel erg aan …

• Guy

Fijn dat het is meegevallen.Volgend jaar misschien Dalmatië of een van de eilanden?

• Essie

wij zij ook weer terug van een geweldige vakantie in Fazana.

Misshien willen we volgend jaar wel naar een van de eilanden maar wat is daar eigenlijk te doen, het lijkt mij dat het daar erg rustig is.

• JaPa :o)

Essie,

Welkom thuis!

….het lijkt mij dat het daar erg rustig is……

Dat is ook zo in vergelijking met de campings in Istrie.

Voor informatie over bijvoorbeeld het eiland Krk heb ik een eigen website http://www.eilandkrkkroatie.nl

Je moet deze maar eens bezoeken, en als er dan nog vragen zijn dan hoor ik dat wel van je.

Hartelijke groeten van:

JaPa.

• Guy

Essie,als je van bruisense feesten,nachtleven en disco houdt kan ik je Zrce bij

Novalja op het eiland Pag aanbevelen.Tik het woordje maar eens in op Google.

Je zit daar ook goed voor een daguitstap naar de Krka-watervallen,de bergkloven van Paklenica,de stad Zadar en een boottochtje op de Zrjmanjarivier is zeker niet

te versmaden.

• Hanna

Hallo

ook wij zijn weer terug van een mooie vakantie,voor het eerst naar Kroatie,en wel naar camping Zaton.

we hadden eenprachtig plekje lekker ruim en met een grote boom.

ik heb nog nooit gezien dat ze op een camping 2 keer per dag de vuilnis ophaalden,en dat de wc de hele dag wordt schoongemaakt.s,avonds ook veel gezelligheid en geen last van lawaai als je ging slapen.ik denk niet dat we er nog eens komen want de omgeving vonden wij toch minder.op dit forum is ook veel gesproken over fietsen in Kroatie,maar wij zijn naar Zadar gefietst op onze gewone gazelle fietsen.ze zijn bezig met een nieuw fietspad en die loopt al tot bijna Zadar

en dan moet je nog een stukje langs de kust wat gelijk ook een stuk mooier is.

maar we zijn ook nog nooit op zo,n dure camping geweest en met de tol ,vignetten en de dure diesel denk ik dat het vogend jaar toch wat anders word.

maar ik zou toch ook nog wel graag eens in Istrie willen zien

iedereen bedankt voor de tips