opening Lidl

• heleen sonnemans

Hallo Kroatiegangers,

Voor diegene die met vakantie gaan naar Porec, vanochtend om 8,00u

is de Lidl geopend onder grote belangstelling van de plaatselijke bevolking.

De parkeerplaats was overvol, alleen langs de kant van de weg was nog plaats.

In de winkel waren vele aanbiedingen, vooral groente en fruit, en dat zag er keurig uit.

Ook was er veel nonfood aanwezig en de mannen konden hun hart ophalen,zoals ook mijn man die een weerstation kocht.

ik zal er zeker vaak te vinden zijn vooral voor de wijnen!!

groetjes Heleen

• rollingstone

kunnen we in kroatie weer een adres vinden voor de frikandellen hamburgers etc.

maar buiten eten is wel zo lekker, mits de prijs ook goed is

• Guy

Kijk maar op www.lidl.hr Als je de prijzen deelt door 7 heb je ongeveer het bedrag

in euro.1€ schommelde tussen 7 en de 7.3 kuna.

• rollingstone

wat dacht je van de lagust. bij de lidl, guydo?

niet echt groot, maar zagen er goed uut, niet altijd makkelijk te verkrijgen

• Guy

Dat zijn maar hele kleintjes:meer afval dan wat anders.Via de marktkoopman uit Breskens heb ik een paar Kg grote (van de punt v/d staart tot de punt van de scharen 28cm.) kunnen inkopen.Ze kwamen uit Denemarken.Het waren echt langoustines,geen langousten of kreeften.

• Norbert

Was er vanmiddag bij toeval en het leek wel alsof er spullen gratis werden uitgedeeld. Eigenlijk onbegrijpelijk dat men zo reageert (alsof het de eerste supermarkt in Porec is), want nog geen twee weken terug is Plodine geopend…….naast de deur.

• Robert

Ik ben laatst bij de Lidl in Rijeka geweest (ook vrij nieuw) en het viel niet tegen. Nadeel vind ik dat ik niet alles in 1 winkel kan kopen, want het aanbod is wat beperkt wat sommige spullen betreft. Ik zal dus toch altijd ook naar een andere supermarkt moeten. Maar goed, de Konzum, Mercator en Getro staan er vrijwel naast….

Voordeel is dat Lidl van bepaalde producten een hele goedkope variant heeft, die kwalitatief best aardig is. Concurrentie is altijd welkom.

• gerrit

In Zadar is al een paar jaar een Lidl en die verkoopt ook Hr merken bv Karlovatsko Pivo

• Jo

Waren die dan rauw of reeds gekookt? In Vlaanderen kan je normaal gezien alleen gekookte langoustines kopen.

• Gerda

Lol Norbert :)

Hoe ist met jou ? :)