opening Lidl

• Guy

Jo,die waren niet gekookt en de dagprijs was toen €28 ongeveer per kg.

• Norbert

Gerda,

Het is een beetje nat hier, regent al meer dan een week aan één stuk door, dus zou graag weer wat zon zien.

Voor ons staan er grote veranderingen op stapel, maar heb nog niets definitiefs.

Dus breng ik mijn tijd maar door met het naar Italië rijden, naar Zagreb kachelen (door de sneeuw vandaag) en de open haard flink opstoken ! Net weer even wat hout mogen hakken, dus het weekend kom ik nu wel weer door (lol) !

Hoop dat de zomer maar weer snel komt, anders moet ik toch echt eens terug naar Curacao. Met dit soort weer ga je je afvragen waarom ik er ooit ben weggegaan !

• Gerda

Norbert … lol stook nog effe wat hout bij …. hoop je de aankomende zomer weer te zien …. zo niet hou me op de hoogte waar je verblijfd ! ben benieuwd ….

• heleen sonnemans

bedankt voor alle leuke verhalen,maar als je hier woont ga je natuurlijk niet iedere dag uiteten.Dat doen we alleen in de zomermaanden als we bezoek uit Nl hebben.

Maar ik denk dat er toch veel vakantiegangers zijn die ook niet iedere dag uiteten gaan.

trouwens Norbert, was jij niet degene die wij tegenkwamen bij de Lidl en die zei dat de parkeerplaats vol was? groetjes Heleen

• W.Thielen

Iedere dag uiteten?????

Dat hoef inderdaad niet, toch zeker niet als je aan kan schuiven aan tafel bij Heleen.

Ze kan heerlijk koken, daar kan ik niet tegen op.

Na het heerlijke eten een kopje koffie ( uiteraard senseo ha, ha ) en je avond kan niet meer stuk.

Groetjes en weer tot snel.

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Norbert

De parkeerplaats was wel vol, maar volgens mij heb ik toen niet met iemand gesproken. Ik was er pas in de middag, bij stom toeval overigens.

• Marieke1975

Hallo,

Wij gaan naar Bijela Uvala maar zijn niet bekend waar alles ligt, dus kan iemand ons uitleggen waar de lidl dan precies is? Alvast bedankt.

• Norbert HR

Wanneer je eenmaal in Porec bent wijst het zich vanzelf. Plodine, Lidl, Stanic, Diskont liggen allemaal aan dezelfde straat als Konzum (niet de hoofdstraat, maar de straat haaks op de kustweg), dus je kunt het niet missen.

• Guido

Ik vraag mij af of men niet gewoon zijn vraag kan stellen zonder al die oude koek weer op pagina1 te krijgen.Daar word ik

echt niet vrolijk van.