Jo,die waren niet gekookt en de dagprijs was toen €28 ongeveer per kg.
Gerda,
Het is een beetje nat hier, regent al meer dan een week aan één stuk door, dus zou graag weer wat zon zien.
Voor ons staan er grote veranderingen op stapel, maar heb nog niets definitiefs.
Dus breng ik mijn tijd maar door met het naar Italië rijden, naar Zagreb kachelen (door de sneeuw vandaag) en de open haard flink opstoken ! Net weer even wat hout mogen hakken, dus het weekend kom ik nu wel weer door (lol) !
Hoop dat de zomer maar weer snel komt, anders moet ik toch echt eens terug naar Curacao. Met dit soort weer ga je je afvragen waarom ik er ooit ben weggegaan !
bedankt voor alle leuke verhalen,maar als je hier woont ga je natuurlijk niet iedere dag uiteten.Dat doen we alleen in de zomermaanden als we bezoek uit Nl hebben.
Maar ik denk dat er toch veel vakantiegangers zijn die ook niet iedere dag uiteten gaan.
trouwens Norbert, was jij niet degene die wij tegenkwamen bij de Lidl en die zei dat de parkeerplaats vol was? groetjes Heleen
Iedere dag uiteten?????
Dat hoef inderdaad niet, toch zeker niet als je aan kan schuiven aan tafel bij Heleen.
Ze kan heerlijk koken, daar kan ik niet tegen op.
Na het heerlijke eten een kopje koffie ( uiteraard senseo ha, ha ) en je avond kan niet meer stuk.
Groetjes en weer tot snel.
Wim en Inge
www.dracevac.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?