Open brief aan Cleppie, Clemens of Joop,
Blijkbaar is deze “heer” verdwenen van de aardbol! Aangezien andere pogingen om contact te nemen vruchteloos zijn ben ik verplicht om deze weg te bewandelen. Ik wil dan ook bij deze volledig afstand nemen van uw organisaties Footsteps of Hope of de Kroatische club of welke andere organisatie dan ook. Ik wens te benadrukken dat wij met ons restaurant Jadran, of ik persoonlijk (Papa Leone) geen uitstaans hebben met het optreden van Oliver en Gibonni in Nederland.
Wat je met de opbrengst van deze organisatie gaat doen interesseert mij zeker niet, iedereen moet maar zijn eigen conclusie trekken over uw manier van werken en mensen te bedriegen.
Wat ik wel wil zeggen is dat jij zonder toelating reclame maakt van onze zaak! Wij willen dan ook dat deze reclame verwijderd wordt (deze week!) van uw website, indien dit niet het geval is zal er klacht ingediend worden tegen uw persoon of organisatie!
Wat mij persoonlijk stoort is dat je nergens bereikbaar bent, ook niet via uw website? Angst? Waarom? Als je toch zoals je zegt, recht in uw schoenen staat, moet Joop niet antwoorden
(zie voorgaande berichten over de kinderen van Vukovar)!
Voor mij ben je een laag gevallen persoontje Clemens, echt achterbaks zoals wij in Belgie zeggen! Recht van antwoord of verdediging heeft iedereen, gebruik het dan ook. Vroeger was je altijd bereikbaar op dit forum, waar ben je nu Clemens, Cleppie of Joop of misschien nog iemand anders?
Papa Leone