Cleppie, Clemens of Joop of...

• Papa Leone

Open brief aan Cleppie, Clemens of Joop,

Blijkbaar is deze “heer” verdwenen van de aardbol! Aangezien andere pogingen om contact te nemen vruchteloos zijn ben ik verplicht om deze weg te bewandelen. Ik wil dan ook bij deze volledig afstand nemen van uw organisaties Footsteps of Hope of de Kroatische club of welke andere organisatie dan ook. Ik wens te benadrukken dat wij met ons restaurant Jadran, of ik persoonlijk (Papa Leone) geen uitstaans hebben met het optreden van Oliver en Gibonni in Nederland.

Wat je met de opbrengst van deze organisatie gaat doen interesseert mij zeker niet, iedereen moet maar zijn eigen conclusie trekken over uw manier van werken en mensen te bedriegen.

Wat ik wel wil zeggen is dat jij zonder toelating reclame maakt van onze zaak! Wij willen dan ook dat deze reclame verwijderd wordt (deze week!) van uw website, indien dit niet het geval is zal er klacht ingediend worden tegen uw persoon of organisatie!

Wat mij persoonlijk stoort is dat je nergens bereikbaar bent, ook niet via uw website? Angst? Waarom? Als je toch zoals je zegt, recht in uw schoenen staat, moet Joop niet antwoorden

(zie voorgaande berichten over de kinderen van Vukovar)!

Voor mij ben je een laag gevallen persoontje Clemens, echt achterbaks zoals wij in Belgie zeggen! Recht van antwoord of verdediging heeft iedereen, gebruik het dan ook. Vroeger was je altijd bereikbaar op dit forum, waar ben je nu Clemens, Cleppie of Joop of misschien nog iemand anders?

Papa Leone

• rita

Hallo,

weet iemand of de concerten van Oliver en Gibonni afgelopen weekend doorgegaan zijn of zijn de mensen die betaald hebben hun geld kwijt.

zelf wou ik wel gaan maar heb het risico niet genomen

groetjes

• Papa Leone

Beste Rita niemand weet iets over die optreden! Zijn ze doorgegaan of niet ra, ra…

Papa Leone

http://www.kroatisch-restaurant-jadran.be

• Mirko zanger

Beste Papa Leone,

Mijn naam is Mirko in de wandel gangen zanger Mirko,

1 Concert in Uitgeest is afgelast, maar niet voldoende kenbaar gemaakt , zelf niet op de website www.kroatieclub.eu

Er zijn mensen via Ticketservice die hebben kaartjes betaald via internet, en hebben nog niet hun centen terug.

Ik wil graag uitzoeken welke mensen dat zijn , en nu nog zijn zodat we met zijn alleen een keer dit soort praktijken ( zie ook andere schrijven op diverse forums) kunnen aanpakken.

Concert in Houten was doorgegaan , ben daar zelf bijgeweest en de bedoeling was dat ik die avond zal optreden , dit was in December door de heer Cleppie zelf telefonisch aan mij toegezegd.

Echter op de afgesproken dag was ik daar aanwezig op eigen houtje, omdat Cleppie niet te bereiken was.

Ik was er om 18 uur al om eventueel dingen te bespreken.

Eenmaal daar als ik hem wilde aanspreken van hoe laat ik moet zingen , ontliep hij me steeds ( zogenaamd druk ).

Zo druk was het niet veel nieuwe gezichten , geen bekende mensen behalve de organisatie.

Van het hele optreden vanmezelf is dus niets van gekommen , en voel me daarom erg in de zeik genomen door hem.

Ik heb een verantwoording af te leggen tegenover diverse kroatische kranten in kroatie , wat ik hun had belofd maar door Cleppie is daar niets van gekommen.

In September komt er weer een Concert , en lijkt me eens verstandig dat we deze heer met zijn alle een keer aanpakken , want het is en blijft een mistie organisatie.

Oliver en alle andere bekende en goede zanger kunnen hier niets aan doen , immers ze spreken de Nederlandse Taal niet , en zijn ook niet van dit soort praktijken van op de hoogte.

Ik vraag mezelf af had Oliver en Gibonni gezongen als dit allemaal afspeeld, in Nederland over deze organisatie !!!

Kinderen zogenaamd een reis aanbieden waarvoor niets geregeld is !!

Mensen die geld nog terug krijgen van het afgelaste concert.

Boekhouding vorig jaar nog niet openbaar !!!

Mensen van mijn kant die vorig jaar hebben geholpen niks gekregen hebben, was wel beloofd.

Ik kan zo wel doorgaan , maar zou het leuk en fijn vinden om eens met U en andere mensen in kontakt te kommen.

Ik ben te bereiken op info@mirkomusic.nl

Eventueel kunnen we daar dingen kort sluiten,

Vr groet Mirko

• rita

Indien die man met zulke praktijken bezig is, waarom wordt er dan geen klacht ingediend bij de Nederlandse autoriteiten, er zijn toch zelfs tv-programma's waar wanpraktijken kunnen aangeklaagd worden? Het moet toch mogelijk zijn iets te doen.

Misschien moet iedereen die nog geld moet van die man of die in het zak gezet werd, zich verenigen, een advokaat onder de arm nemen, en juridische stappen ondernemen. Ik weet niet of de zaal in Antwerpen ondertussen betaald is, daar waren blijkbaar ook problemen.

Is het moeilijk om aan het mailadres van het managment van Oliver te geraken? dan kan daar geinformeerd worden of bij hun alles correct verlopen is.

Nog een vraagje: Weet nog iemand hoe de firma noemde die vorig jaar het concert in Antwerpen gefilmd heeft? Mijn man heeft ook zelf gefilmd maar ik had graag een dvd van die firma gekocht, maar op kroatieclub.eu vind ik natuurlijk niets meer terug. Vermoedelijk zijn die jongens dan ook niet betaald.

bedankt

• Papa Leone

Dat werd door Clemens georganiseerd en de dvd zou dan verkocht worden, maar ook wij hebben daar niets meer over gehoord. Het is zoals met zovele dingen die hij gezegd heeft, veel beloven maar niets geven! Zelf het slachtoffer uithangen kan hij goed.

Eens komt loontje om boontje!!

Papa Leone

• Carla

Mirko,

Ik heb een verantwoording af te leggen tegenover diverse kroatische kranten in kroatie , wat ik hun had belofd maar door Cleppie is daar niets van gekommen.

unquote

Je kunt alsnog je verhaal bij o.a. Slobodna Dalmacija kwijt. Iedereen in heel Dalmatië, dus ook in Split, leest deze krant… ook Oliver en Gibonni.

D.m.v. zo'n interview sla je dus alle vliegen in één klap.

• Mirko zanger

Ik zal later weer even wat schrijven , moet nu werkennn.

Pozdrava Mirko

• Cees

Hallo allemaal,

Ik ben cees van het geluidsbedrijf die zaterdag het licht en geluid heeft geregeld.

Ik ben zo dom geweest om geen contract af te sluiten met de heer clemens.

Ik voelde zaterdag al wat aankomen, hij was elke keer weg en bij het eind heeft hij geen afscheid genomen en de keyboards die hij gehuurd had gewoon laten staan.

Heb maandag een mail gekregen van zijn “dochters” met de tekst bedankt voor de mooie show namens de kinderen van kroatie, vader kan niet bellen wordt geholpen in ziekenhuis aan kieste.

Dat was voor mij genoeg om op internet te zoeken en vondt dit op prikbord.

Voel me er niet goed bij.

Hoor graag of er nog meer gedupeerden zijn.

Gr. Cees

Vertrouwen in de mens wordt steeds slechter.

• Mirko zanger

Hallo Cees , het is zeer spijtig dat je dat zo heb moete meemaken.

Het is weer het zelfde liedje met meneer Clemens.

En ja stom maar in goed vetrowen heb e geenkonrakt afgesloten.

Dat geld het zelfde voor mij , ik zou zingen die avond maar daar kwam iets van terecht.

Ik was zo teleurgesteld dat ik zelfs om 24 uur naar huis ben gegaan.

Maar goed Cees deze heer in kwestie is nog niet van mij af , en hij mag rustig weten dat ik met mijn eigen naam uitkom.

Ik ga hier zeer zeker en al is het voor mezelf , zeker wat aan doen.

Ik hou jullie op e hoogte , eventueel belangrijke informatie zie ik graag naar mijn e-mail tegemoed.

Hopen elkaar allemaal eens in een normale gang van zake tegen te kommen.

Groet Mirko