Plitvice

• Mirjana

Nou het is eindelijk zover ik ga weer naar Kroatie voor twee weken samen met mijn hond Freddy(hij voor het eerst). Ga weer het natuurschoon bewonderen van de Plitvice Meren samen met Freddy. Hoop dat we een beetje mooi weer hebben want we gaan ook naar de kust naar Crikvenica, ook een badplaats die nog niet door massatoerisme is overgespoeld, gellukkig!!!! En Plitvice er zijn nog zoveel mooie plekjes daar die toeristen door hun japanse manier van bezichtigen(1 dag) gellukkig nog niet hebben ondekt, dus we hebben het rijk alleen…

• W.Thielen

Hallo Mirjana,

Wat een bofkont ben je, geniet maar lekker van alles.

Wij gaan eind Maart pas weer en misschien overnachten we weer bij je moerder, dat is de laatste keer goed bevallen.

Wij gaan a.s Zaterdag eerst voor 3 wkn naar Indonesie, waar we uiteraard veel zin in hebben.

Geniet van de mooie meren.

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Guy

Prettige vakantie in Plitvice en aan de kust.

• Mirjana

Ik ga nog niet hoor, het wordt 22 april dat we weggaan maar de beslissing is onlangs gevallen dat we gaan. Ben al 3 jaar niet meer in Kroatie geweest.Trouwens dat betekent ook dat de onze B&B pas va 24april weer geopend is want ik ga samen met mijn moeder die kant op. Dus dat wordt ook werk vakantie maar geeft niet vind het harstikke leuk. Dus bij deze iedereen is welkom va 24 april bij B&B Jezerce 6.Oeps mag geen reclame maken, sorry!!!!!

• KiCo

Ik vetrek binnen 2 weken voor een weekje Kroatië :)

Vrienden bezoeken bij Rijeka en dan richting moja Dalmatia.

Ik sta er dus beter voor!

KiCo

www.thalatos.com

• Jo

Och, er zijn er nog die hier reclame maken. Doe de groeten aan je moeder en je zus Petra van Jo en Hilde uit België. Het is trouwens zo lang geleden dat we je zus hier gezien og gehoord hebben?

• ludo

hyyyyyyyyy marjana,

is gezellig daar bij jou,je zus had ons zeer goed opgevangen vorig jaar bij jou was er geen plaats meer,maar alles was in 5 minutjes opgelost,bij de buren dus.Zeeeeer gezellige mensen,en vriendelijk.doe je zus de groetjes en bedank ze nogmaals van de fam.vanhout uit belgie.trouwens fijne vakantie toegewenst

• Mirjana

Gaat allemaal goed met haar zij heeft het op dit moment heel druk met verhuizen en van alles en nog wat. Ik zal het doorgeven(de groetjes) ga toevallig volgende week langs bij haar.

• Mirjana

Dank je, zal zeker goedkomen. Ben blij dat jullie naar de zin hadden, dat is fijn om te horen.

• Guy

Blij te horen dat de B&B weer een aanvang neemt want ik had je e-mailadres al een een paar zoekenden doorgegeven.