Plitvice

• Marko

Crikvenica nog niet ontdekt door massatoerisme? Misschien in deze periode niet, maar in de zomer zou ik Freddy toch andere delen van Kroatië laten zien (of ruiken).

• Fam Willemen

Hallo Mirjana,Jannie,

Hoe gaat het met jullie ?? dat is lang geleden dat ik iets van jullie heb gehoord hier in het Brabantse Goirle is alles goed de kindjes zijn groter geworden en we gaan dit jaar weer naar kroatie toe naar Rovinje Camping vrsar we hebben er weer zin , fijn dat je nu weer naar Jezerce kunt gaan nou veel succes met de b&b en we lezen je nog wel eens op het forum doe je Jannie de groeten van ons allemaal Ad Britt Kim Monique Willemen doeiiiiiiiiiiiiii

• Dorien

Hallo Mirjana

Wij willen graag bij B&B Jezerce 6 overnachten als wij de Plitvice meren bezoeken

Maar wij kunnen geen e mail adres of telefoonnr ontdekken

Groet Dorien

• Mirjana

Mijn email is mirjanarapaic@hotmail.com

• Jo

Stuur me maar een bericht met je email, dan geef ik een telefoonnummer door. Klik hieronder op ‘Privé reageren’, dan komt het wel terecht. 'k Ga dat hier niet zomaar plaatsen zonder dat ik weet of het mag.

• serge verkooijen

Hallo,

ik ben nu in istrie en wil graag boeken voor

Bed and Breakfast Jerzerce 6

maar hoe ?

Heeft iemand contactdetails, internetadres e.d.

VRIENDELIJK DANK !!!!!!

• JaPa :o)

Serge,

Dat zul je toch via mirjanarapaic@hotmail.com

moeten doen.

JaPa.

• Jo

Ik heb telefoonnummer maar aangezien je hier geen account hebt kan ik je ook niet bereiken. En ik ga dat nr hier nu ook niet voor iedereen bekend maken. Individueel via mail wil ik het wel geven.

• mirjana

jannierapaic@live.nl is het email adres van mijn moeder die heeft daar een B&B stuur een email dan kan ze kijken of ze plek heeft voor jullie.