goede betrouwbare caravanstalling gezocht!

• Irene

Hi,

Wij gaan dit jaar weer heerlijk voor de 5e keer naar Kroatië.

Vorig jaar konden we helaas niet, maar nu staat niks me meer in de weg, hihi!

We gaan wederom naar camping Bijela Uvala-Porec en zoeken daar een caravanstalling want we willen ons sleurhutje daar laten staan.

Wie weet er een die daar dicht in de buurt is en ook een goede betrouwbare?

Hopelijk kan iemand ons helpen…

Alvast héél erg bedankt!

• Jacques

Hoi Irene,

In het dorpje Veleniki vlak bij Porec is een caravanstalling. Vrij klein, net gestart. Caravan wordt opgehaald, gestald, schoongemaakt en weer geplaatst. Laat het me maar weten als je meer info wil. Ik woon zelf op 300 meter afstand van de caravanstalling.

Groetjes

Jacques

• Norbert

Irene,

Er zijn er hier genoeg, dus waarom neem je niet gewoon even een dagje de tijd wanneer je hier toch bent ?

Dan kun je ze allemaal bekijken, prijzen navragen en service controleren.

• gwendolyn

@jacques

wij wilden ook onze caravan laten staan en hebbenook nog geen caravanstalling gevonden

aan wat voor prijs moet ik ongeveer denken als ik de caravan in kroatie laat stallen?

• joop de weerd

Hoi.

We zijn op zoek naar een caravanstalling (liefst overdekt..) in de buurt van camping UMAG!

kan iemand ons misschien aan een adres (of adressen..) helpen??

Alvast bedankt!!

Gr.

Joop

• wthielen

Hallo,

Als je met je neus naar de ingang van de camping staat heb je aan je linkerzijde de ingang van een carravanstalling die er al jaren zit en gezien de groei goede zaken doe. Loop eens naar binnen bekijk de boel en vraag de nodige info aan de beheerders en evt. aan klanten.

Succes, Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Jacques

Voor €100,- ben je klaar. Dat is dan ophalen, wegbrengen en voor het wegbrengen wassen. Mail maar even voor meer info.

Groetjes

Jacques

• Joop de weerd

Hoi Jacques

Ik wil wel graag meer info over deze stalling!

zou je mij die kunnen verstrekken??

mijn mailadres is irmatoonen@hotmail.com

Bedankt!!

Joop

• sylbert

Wij hebben sinds 5 jaar goede ervaringen met DEPO RANCH.

Deze is te vinden vanaf Bijela Uvala op de weg naar Funtana aan de linkerkant.

Het is een vrij kleine stalling en de eigenaar gaat zeer zorgvuldig om met de caravan.

Nog nooit hebben we wat voor probleem dan ook gehad, de caravan wordt netjes op tijd,

gewassen, op de plaats neergezet en ook weer opgehaald.

• Paul ELders

goedendag,

ook wij denken erover om onze caravan te stallen scheelt erg veel gedoe,

kan iemand mij ook meer info sturen? o.a mail adres en of telefoon , misschien een webadres?

omijn email is pauluselders at chello nl