goede betrouwbare caravanstalling gezocht!

• paulus47

Jacques Schreef:

——————————————————-

> Voor €100,- ben je klaar. Dat is dan ophalen,

> wegbrengen en voor het wegbrengen wassen. Mail

> maar even voor meer info.

>

> Groetjes

>

> Jacques

hallo,

heb je voor mij ook dat adres om de caravan te stallen ?

alvast hartelijk dank hiervoor , mijn emailadres pauluselders at chello nl

• Norbert HR

Jongens,

Kom op zeg, je wordt hier doodgegooid met caravan stallingen. Gewoon even een ochtendje in de auto, 100 meter rijden en je hebt er al minimaal 2 te pakken. Zo moeilijk kan dat niet zijn.

Dat hebben we nu al tig keer gemeld, maar het moet kennelijk op een presenteerblaadje.

• M.Scholten

Hallo,

Voor de mensen die in de buurt van zadar een stalling zoeken er zit er een naast Autocamp Peros bij de plaats Zaton deze is niet overdekt, zeer aardige mensen grappa en vijgen komen gelijk op tafel.

De kosten 150 euro en als je hem ophaald wordt hij gewassen.

Als er mensen zijn die dicht bij zadar ook een stalling weten laat het dan even weten hier.

• r.vrijsen

hee jacques is die caracvastallin overdekt ?? want ik ben namelijk ook op zoek maar wil graag een overdekte plaats

• Jacques

Hier in het dorp is het niet overdekt, misschien zijn andere wel. Mail maar naar djani.punis@pu.t-com.hr

Groetjes

Jacques

• henny

Hallo,

Zijn er mensen die een stalling in de omgeving van Bled (slovenie) of in de buurt van Rijeka weten. Wij gaan dit keer de eilanden (cres, mali losinje) etc. bezoeken en willen beginnen in de omgeving Opatia.

Wel een betrouwbare. Gaan eerst de maand mei en dan de maand september.

Ik hoor graag de suggesties.

Vast bedankt!

• Norbert HR

Wanneer je naar Cres/Losinj wil kun je nog atlijd de caravan in Istrie stallen. Zo ver is het niet rijden (hooguit een uurtje) en dan staat de caravan prima.

Kan me voorstellen dat je het ding zo ongeveer op de drempel van de camping wilt hebben, maar helaas ken ik vrij weinig stallingen in die omgeving, in Istrie zijn er des te meer.

• Rosita Mecking

Hallo Jacques,

Ik ben op zoek naar een betrouwbaar adres voor onze caravan.

Lees hier, dat je daar woont, zou je mij ook de nodige informatie willen sturen omtrent de stalling.

Bij voorbaat hartelijk dank!!!!!!!

Groetjes Rosita Mecking

• Jacques

Beste Rosita

Hier is de website

djani.punis@pu.t-com.hr

Daar kan je alle info vinden. Mocht je in de buurt zijn van Veleniki kom dan gerust op de koffie!

Groetjes

Jacques

• beumker@xs4all.nl

Hallo Jacques,

Ik lees dat je in Kroatie woont. Ben je ook de taal machtig?

Wij hebben namelijk het volgende; onze caravan staat in depot bij Medulin. Aangezien wij dit jaar naar Mali Losinj willen moet de caravan verhuizen. Wij zijn op zoek naar een mogelijkheid om de caravan te laten brengen naar Brestova. Alleen onze depothouder spreekt echt nauwelijks engels of duits….