goede betrouwbare caravanstalling gezocht!

• hklaasen@concepts.nl

ik laat mijn caravan ook in kroatie staan,

zoek een stalling op Cres,

op camp kovacine kan dit wel maar betaal je € 1.00 per dag= € 340.00 per jaar

dat moet toch veel voordeliger kunnen

• harold

Goedeavond

Graag zou ik het adres van deze camping willen hebben.

Wij gaan dit jaar naar Rovinj

Hoor het graag

Groet familie van der Loop

• Jo

Het ging hier niet over een camping maar over een plaats waar je je caravan kan achterlaten om te overwinteren.

• Norbert HR

Bij Mali Losinj, op weg naar het vliegveld, is ook een caravanstalling. Geen idee wat de naam is, maar zag het bord vorig jaar staan. Voor zover bekend geen overdekte plaatsen, maar caravan staat wel veilig.

• miriam

340 euro per jaar is wel heel erg veel,en zeker daar,

wij betalen hier 185 euro per jaar voor een binnenstalling,in de randstad!

vlakbij umag is een stalling 125 euro per jaar ,maar wel buiten.

• boxteleno@home.nl

Hallo,

Weet iemand een stalling in Medulin of directe omgeving. Wij stonden vorig jaar op Kazela, daar kwam iemand de caravans brengen en ophalen.

Als u een e-mail adres of telefoonnummer voor ons heeft ben ik daar erg mee geholpen.

reactie naar: boxteleno@home.nl

Bij voorbaad dank!

• ton

1 kilomter buiten Bijela Uvala bij kleine boer voor € 130,00 en hij staat gewassen klaar met de bandjes op goede lucht.

Heb he hier zelf al 6 jaar staan. Gewoon perfect

• m.beumer

hallo wij zijn opzoek naar een caravan stalling in kroatie. nu kom ik heel vaak je naam tegen vandaar deze mail. wij willen onze caravan eind augustus stallen. is dat mogelijk en natuurlijk een echte hollandsche vraag wat kost het loopt het contact allemaal via u of gaat dat rechtstreeks met de stalling ik lees het wel

gr m.beumer

• wim

Hi,

Wij gaan dit jaar weer heerlijk voor de 5e keer naar Kroatië.

Vorig jaar konden we helaas niet, maar nu staat niks me meer in de weg, hihi!

We gaan wederom naar camping Bijela Uvala-Porec en zoeken daar een caravanstalling want we willen ons sleurhutje daar laten staan.

Wie weet er een die daar dicht in de buurt is en ook een goede betrouwbare?

Hopelijk kan iemand ons helpen…

Alvast héél erg bedankt!

• wim

Sorrie ik heb deze mail verkeerd gestuurd.

16-08-2011 om 12.56