goede betrouwbare caravanstalling gezocht!

• Stef Suman

Beste Kroatie vakantiegangers,

Mag ik mij even voorstellen?

Al 40 jaar woon ik in Rotterdam en ben dus langer hier dan in Kroatie, waar mijn wortels liggen. Daar ik over en aantal jaar met pensioen ga heb ik een plan bedacht. In Nederland ben ik zeer actief zo wel binnen mijn bereop alsook in mijn vrije tijd. Dardoor heb ik heel veel Nederlandse vrienden en kenissen. Mocht ik met pensioen gaan zal ik ze zeker missen. Om de contacten te houden ben ik van plan een bedekte caravanstalling in Kroatie te bouwen. Het idee is om te starten met zo een stalling voor 10 a 12 caravens.

Over een jaar is Kroatie volkomen lid van de EU en er zijn dan geen belemmeringen voor het langer dan twee jaar stallen van de caravens. Mijn erf ligt in de buurt van Biograd. Dat is ongeveer in het midden van de Kroatische kust van het noorden naar zuiden. Voor wat betreft de ligging is het twee km van de snelweg afslag Benkovac en half uurtje met de auto naar het vlieveld Zadar (heel voordelig te vliegen van een klein Duits vligveld bij Nijmegen).

Er is ook een meer (Vransko jezero) in de buurt (12 km) en zee met mooie stranden bij Pakostane is 14 a 15 km vandaan. Deze locatie ligt centraal voor wat betreft bereik van de kuststeden: Zadar, Sibenik, Biograd, Split, Trogir en nationale natuurparken aan zee en in het binnenland. Daarnaast is er ook mogelikheid voor rafting in de rivier de Zrmanja en ga zo maar door. Kortom veel mogelijkheden voor een rustige maar ook zeer actieve (rafting en bergtochten Velebit) vakanties. Bovendien hoor ik steeds meer dat Nederlanders zich daar (willen)vestigen. In de buurt waar ik zit zijn daartoe ook mogelijkheden die nog niet zo duur zijn.

Ten slotte is mijn vraag, zou de markt zijn voor mijn idee en heeft iemand nog een beter voorstel? IK wens iedereen veel vakantieplezier en mogelijk verneem ik jullie reactie?

Stef Suman

06 53 262 108

• a.van duijnen

hallo

wij willen onze caravan ook stallen in kroatie maar willen het liefst een overdekte stalling ,het mag ook alleen een afdak zijn,onze caravan is vrij nieuw en we vinden het zonde om hem in de sneeuw en wind en regen te stallen.heeft u misschie suggesties voor een stalling? in de buurt van rovinj.

bij voorbaat dank

fam van duijnen

• a.van duijnen

hallo

wij willen onze caravan stallen in kroatie,maar onze verzekering dekt de schade in kroatie niet,heeft iemand een verzekering of een tip voor ons?wij zijn erg benieuwt naar de reakties.

groeten an

• John

ton Schreef:

——————————————————-

> 1 kilomter buiten Bijela Uvala bij kleine boer

> voor € 130,00 en hij staat gewassen klaar met de

> bandjes op goede lucht.

> Heb he hier zelf al 6 jaar staan. Gewoon perfect

Hallo Ton,

Heb je een adres?

Mailadres?

Bvd

Grt.

John

john.van.der.zanden@casema.nl

• Bopp

Ik heb wel interesse in wat info voor de caravan, wat zijn de kosten en is het open of overdekt?

Gr. Boppp

• Erik

Hallo ik zoek een goede maar goedkope Caravanstalling voor komende zomer in de buurt van Porec.

kan iemand mij iets aanraden.

Gr Erik

• Jo

Je reageert op een posting met een email-adres. Al geprobeerd?

• antoinette

Hallo

Wij hebben onze caravan gestald in rovinj .we willen eigenlijk naar een camping op cres .weet iemand daar een caravanstalling.

• Erwin

Beste Irene,

Ook wij gaan naar Bijela Uvala en willen onze caravan daar gaan stallen.

Ik ben benieuwd of je een stalling hebt gevonden die betrouwbaar is en waar je tevreden over bent.

Met belangstelling zie ik je reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Erwin de Marie

demarie@quicknet.nl

• Jo

Ik denk dat je er mag vanuit gaan dat Irene in lange tijd niet meer geweest is op dit forum. Maak trouwens eens een accountje aan, dan kunnen mensen via een privéberichtje op je reageren zonder dat je je email moet vermelden in een berichtje. Jij krijgt een berichtje en diegene die het verstuurd heeft ziet jouw email-adres niet. Voorkomt een hoop spam.