muziek

• geert wauters

Hallo ,

Enige jaren geleden zat ik met een kroatische vriendin in de auto toen ze een tipisch Kraotisch liedje op de radio speelden , ze vertaalde het en bleek een verhaal te zijn van een visser die naar de zee gaat om zijn geliefde te vergeten , na jaren komt hij terug is zijn geliefde overleden , maar heeft wel haar ganse leven aan hem gedacht , ik dacht dat haar naam Marilena was ( waarschijnlijk de titel van het lied).

Nu weet ik wel dat de Kroatische volstaat van melancholische muziek en dat dit een moeilijke zoektocht word, maar het zou voor ons veel betekenen moesten wij dat liedje terug vinden.

Groetjes

Linda en Geert

• Pieter de Kruijf

Hoi mensen,

Ik denk dat jullie bedoelen Oh Marijana

O Marijana slatka mala Marijana.

Ik heb de tekst en eventueel de muziek(ik speel het zelf op mijn synthesizer) maar ik heb ook een cd waarop dit lied staat.

stuur je e-mail adres even door dan stuur ik e.e.a. wel op dan kan je luisteren.

Ik heb touwens heel veel croatische muziek dus als je nog meer zoekt:)-D

Grtjs

Pieter

• rita jossart

Dag Geert,

Ik denk niet dat het Marijana is, maar heb geen idee welk liedje het kan zijn.

heb je geen idee wie de zanger is, we hebben thuis heel veel liedjes en zelf ken ik er ook veel maar heb geen idee welk het kan zijn.

iK HEB HET ook al aan mijn man gevraagd maar die kent het niet, ik vraag het deze zomer effe na.

wanneer vertrekken jullie

• geert wauters

Hallo Pieter

stuur de muziek graag door naar erembald@hotmail.com.

PS wij vertrekken 04 juni voor 2 weken regio Trogir

• monika

Hoi Pieter,

Zou je mij ook de muziek willen sturen alvast bedankt.

Mijn mailadres is monika@harolds.nl

• miep7

Hallo Pieter,

Zou je mij ook de muziek willen sturen? Bedankt alvast.

lesleyvan_dorst@hotmail.com

grtjs,

• geert wauters

Hallo Pieter ,

Wij zijn nog steeds in blijde verwachting van de beloofde muziek

• porec1

Hallo,

Deze misschien?

Gr Karel

• porec1

Sorry,

http://www.youtube.com/watch?v=YnhW3w-2wGU