Vanuit Zagreb naar het strand

  • Carla

    Oh, maar ik eet zomers ook inktvis hoor. Komt gewoon uit 't ijs. De inktvis is trouwens nog lekkerder ook wanneer hij eerst bevroren is geweest. Het vlees is dan minder taai.

  • Britt-Marie

    Als je de trein of bus vanuit Zagreb naar Rijeka neemt, zou ik daarna naar het zuiden

    de bus nemen. Richting Crikvenica of Novi Vinodolski. Daar kan je prima op

    strand liggen. In Opatija en de andere plaatsen aan de zuidkust van Istrie of

    eigenlijk noordkust van Kvarner gaat de zon vrij vroeg in de middag al achter

    de vrij hoge bergen (zo'n 1.200 tot 1.400 m) en dan is het misschien wat fris

    zo vroeg in het seizoen.

  • Karolien

    Wauw wat een reacties, echt super! Bedankt allemaal, ik ben hier erg mee geholpen!

    Met het weer blijft het een verrassing, ik hoop in ieder geval wel op wat meer zon/warmte dan hier ;-). Uiteindelijk wil ik ook veel zien, dus als zonnen niet gaat lukken is het ook geen ramp.

    Ik denk eigenlijk dat ik nog tijd tekort ga komen, zit nu mijn reisschema om te gooien om zoveel mogelijk tijd in Kroatie door te kunnen brengen. Lijkt me een prachtig land!

  • charlotte

    Ik heb iets geboekt in de buurt van Zagreb augustus.

    Vlakbij een heel groot zwembad.

    Ik kan uiteraar nog annuleren . Ik ben namelijk bang dat het eigenlijk veel te warm is en dat ik

    beter iets kan zoeken aan de kust.

    We komen vanuit Brixen en ik wil dan niet meer zover rijden. . Heeft iemand nog tips voor mij?