te huur caravan camping polari

• leeuwtjes

Hallo allemaal,

Volgens mij is het nog niet helemaal duidelijk.

We verhuren alleen de caravan ,zelf ophalen uit de stalling,de camping zelf regelen en is voor rekening van de huurder.

Als hij toevallig kan blijven staan of omdat de vorige huurder de zelfde camping als u heeft uitgekozen dan hoeft er alleen uit en ingeboekt worden.

We kunnen alleen het eerste bericht niet verwijderen anders hadden we dat allang gedaan.

Voor het gebruik van de caravanvoorzien van echte matrassen , met voortent,met alle toebehoren,beddengoed ,nieuwe lakens,molton per huurder, incl.een gewone koelkast extra voor in de voortent vragen we maar 175,00 p/week.

compleet met 6 stoelen,waarvan 2 luxe merkstoelen met voetensteun en 2 stretchers

Hopenlijk is het zo duidelijk wat wij doen.

Wij verhuren dus een caravan in nederland,aan nederlanders,alleen de caravan staat toevallig in kroatie.

Scheelt al 100,00 aan brandstof,dus de helft al terug verdient,en de andere helft door geen investering in kampeerspullen.

• Sandra2

Hallo,

Dan is de voorgaande vraag van Sandra beantwoord, zo duidelijk stond het dus niet beschreven.

Het moraal van ons verhaal blijft staan en een tip: denk aan een goede verzekering als je je caravan verhuurt.

Succes met het verhuren

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Marco Kamp

Geachte,

Ik heb even een vraag over de verhuur.Ik sta op het moment op camping Polari.Plaats 449.

Als u er nog bent kunt u dan met mij contact opnemen.

Marco

06-83166107

• sabina

Camping Polari ligt bij Rovinj. Een overnachting voor 2 volw en 1 tiener was dit jaar zo'n 40 euro.

• cindy

hallo,

is de caravan nog vrij voor de week 28/29?

wat zijn de huurkosten per week?

is het ook een leuke camping voor de kinderen? (3 en 6 jaar)

heeft u fotos van de caravan?

groetjes cindy

• leeuwtjes

Hoi Cindy en familie,

Leuk dat julie interresse hebben,we kunnen u nog een mooie caravan aanbieden voor week 28 en 29

Mail naar ons op leeuwtjes400@hotmail.com dan heb ik meer info,foto's en ons telefoonnummer voor julie.

Groetjes Andre en Jolanda

• Tamara

Goedemiddag,

Wij willen graag op vakantie naar Camping Polari omdat vrienden van ons daar ook heen gaan.

Echter, wij kamperen nooit dus we zijn op zoek naar een accommodatie!

Het gaat om de periode 17 t/m 31 juli 2010.

2 personen.

Is de caravan nog beschikbaar? Zo ja, wat kost het en hoe regelen we alles?

Wij willen deze week boeken dus ik zou het heel fijn vinden als we snel een reactie kunnen krijgen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tamara

Tel. 0653864780

• Monique Meijer-van Knijff

Geachte heer/mevrouw,

Graag zouden wij voor mijn zwager en schoonzus willen weten of de caravan nog beschikbaar is tussen 25 juli en 14 augustus.

Wij zelf staan op minicamping Ulika (naast Polari) in deze periode en mijn zwager en schoonzus willen graag bij ons op de camping. Is dat dan mogelijk?

Zij willen ongeveer 10 tot 14 dagen gebruikt maken van de caravan.

Graag ontvang ik een reactie.

Met vriendelijke groet,

Monique

• Geurt Jan

Hallo Leeuwtjes,

Met het idee om het voor particulieren eenvoudiger te maken bij de keuze van caravan huur en verhuur lanceren we per 1 juli a.s. een nieuwe website ALLEEN gericht op caravanners door heel Europa: www.mijn-caravan-te-huur.nl

Op deze site sta je jaar in jaar uit gepubliceerd en kun je bovenstaande vragen allemaal eenvoudig beantwoord hebben door alles eenmalig snel in te vullen. En ook nog gratis!

Overal worden caravans te huur aangeboden en verhuurt maar zeer versnippert of tegen betaling. Dit is wat ‘mijn-caravan-te-huur.nl’ wil voorkomen. Je ziet alleen caravans en kiest je gewenste bestemming en caravan in enkele klikken en alles GRATIS (ook in de toekomst).

Probeer het eens!

Met vriendelijke groeten,

de mensen achter ‘Mijn-caravan-te-huur.nl’.