Overnachtingen vooraf boeken?

• Wim

Hoi,

mijn vriendin en ik willen de eerste 2,5 weken van juli vanaf het noorden langs Pula, de Plitvice meren, Zadar, Split richting Dubrovnic trekken. We zijn met onze eigen auto, zonder tent.

Onderweg willen wij telkens 1, 2 of 3 nachtjes in een hotelletje, pension, B&B of iets dergelijks overnachten. We denken aan hooguit 30 a 40 euro per nacht (voor 2 personen).

Is dit haalbaar en moeten wij vooraf al gaan boeken? Zo niet, wat is dan de makkelijkste manier om overnachtingsplaatsen te zoeken?

Kortom, ik zoek de beste manier om overnachtingen te regelen waarbij wij ook nog een beetje flexibel zijn om ergens een dagje korter of langer te verblijven.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groet,

Wim

• bianca

hoi

in 2007 zijn wij ook zo naar kroatie geweest. wij vonden het toen wel moeilijk om een slaapplaats te regelen.

wij hebben een aantal keer in een hotel/appartement geslapen van 90euro per nacht.

Wij wouden wel dicht bij de zee, (het liefste erin haha).

Als je wat erder van de zee wilt, dan is het denk ik makkelijker.

succes

grotjes

• rita

hallo,

als jullie naar dubrovnik komen, ken ik wel adresjes rond 40 eur per nacht in juli.

het is in een dorpje plat, tussen dubrovnik en cavtat en het is een appartement met zicht op zee.

als het je interesseert kan je me best mailen op mijn werkadres rjossart@partena.be, ik breng je dan wel in contact met de eigenaar.

je kan hem anders mailen op het adres tonci.duplica@du.t-com.hr en zeg hem maar dat je zijn gegevens ontvangen hebt van rita.

je kan dan ook ineens cavtat bezoeken, heel leuk en ongeveer 15 km van dubrovnik, de moeite waard.

het dorpje plat is heel rustig en je kan gebruik maken van het zwembad van het hotel.

groetjes

• Wim

Bedankt voor je reactie, Bianca!

• Wim

Bedankt voor je reactie, Rita! Misschien neem ik binnenkort nog even contact met je op, het klint in ieder geval goed!

• BenH

Wim,

Kijk eens bij “ pansionRaco.com ” ongeveer 10 km onder Split, aan de zee!

Veel plezier.

• Mirjana

Mijn moeder heeft een B&B bij Plitvice Meren. Moet wel toegeven dat er in juli en aug. best druk is dus wees er snel bij. We verhuren wel alleen min. voor twee nachten(30 euro p.kamer per nacht). Maar er is daar genoeg te zien dat je wel een week kan blijven. Mijn moeder heeft ook goede adressen van B&B in Dalmatie. Als je interesse heb mail me dan.

• W.Thielen

Dit is niet alleen een goed adres en er is veel te zien maar jouw moeder kan ook zeer boeiend vertellen.

Veel succes met de verhuur.

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Nicole De Clercq

Zou je niet verwachten van Tonci!

Zijn eigen werkgever zo concurrentie aandoen!

Of maakt hij het goed door door te verwijzen naar Taverne Plat of Bistro Plat?

• L

cavtatapartments.net = goede keuze, prijs per 4 pers vanaf circa 60 €,

app. in Plat is ook een goed!