Autocamp Peros

• keti

Hallo,

Wie is er wel eens op deze camping geweest?

Zijn het grote plaatsen, is er een zwembad op de camping, zit het aan het strand?

Ik hoop wat te horen van iemand.

• Carla

Keti,

Op de volgende links vind je info te over:

http://www.zoover.nl/kroatie/dalmatie/zaton-nin/autocamp-peros/camping

http://www.camping.hr/campInfo.aspx?id=220&j=ENG

• Jan

Hoi Keti,

Wij zijn verleden jaar op Autocamp Peros geweest.

Leuke eenvoudige camping met redelijk grote plaatsen. Er is een mooi zwembad. niet super groot maar goed in te zwemmen ( zie website ). Kinderbadje erbij.

Sanitair is schoon. Leuke bar. Afgelopen jaar waren er geen pizza's te koop.

Wel elke dag een vers broodje, moet je wel bestellen.

Als je meer info wilt, kan je me mailen.

Groetjes,

Jan.

• Elly

Hallo,

Wie is er al eens op deze camping geweest? Is er een zand of kiezel strand? Wij hebben 3 kinderen, 1 van 17 jaar en 2 van 14 jaar, zijn er voor hen genoeg leeftijdsgenootjes?

Wie kan mij hier iets over vertellen?

• Jan

Beste Elly,

Zoals in het lijntje hierboven zijn wij in 2008 op deze camping geweest. Wel van eind augustus tot eind september. Anna en Marco Peros runnen deze camping. De camping ligt in een straatje zo,n 150 meter van het strand. Ligt ook direct naast Camping Zaton. Je kijkt zo op discoteek Zaturnus. Tijdens ons verblijf was deze alleen in het weekend op en de “overlast” valt erg mee. Op Peros is een mooi zwembad.Voor de kinderen is er verder weinig te beleven.Maar wij gingen ,s avond dikwijls eten op Zaton. Erg gezellig. Misschien dat de kinderen op de dag ook camping Zaton op mogen. Ik heb me laten vertellen dat de bewaking hier geld voor vroeg, maar wij hebben nog nooit iets betaald. Omgeving is best wel leuk. Zadar, Novigrad enz. Strand aan eind van de straat is kiezel op Zaton is zand. Meer informatie via mijn e-mail, heb eventueel ook foto,s.

Groetjes,

Jan