navigatie kroatie

• bianca

hallo

wij gaan deze zomer naar kroatie toe.

normaal rijden we in 1 keer door, maar we hebben 15juli2008 een zoontje gekregen en we gaan nu onderweg overnachten.

Werkt iemand van jullie met een navigatie systeem in kroatie.

zo ja werkt deze goed, of staan er echt alleen de hoofdwegen op.

We overnachten in zabok (dit is dus een plaats die er wel in moet staan).

pozdrav bianca

• gerrit

Ik heb een TomTom 920 en die doet het prima

ik heb het nu nagekeken en Zabok weet hij ook te vinden het is vanuit Geldrop 1192 km.

• Carla

De Garmin Nüvi brengt je ook waar je wezen moet :-)

• Jo

Wij hebben een GPS uit de Aldi en zijn benieuwd hoe ver we er mee geraken in Kroatië. De kaarten zijn er in ieder geval bij en ook een gehuchtje ergens in Slavonië heb ik van hier thuis al de route weten te laten berekenen. Nu de praktijk nog. Maar dat duurt maar een paar weken meer.

• deron

We hebben de Tom Tom Go 940 Live en daar staat Kroatie ook op, nog 11 dagen en dan kunnen wij hem ook in praktijk mee maken.

mvgrt: deron

• fr8ns

deze toppic is al eerder geweest, maar ik vraag me af,….is het wel nodig???

behalve het gemak

• bianca

hallo

bdeankt voor jullie reacties.

ik hoop dat als jullie de navigatie hebben gebruikt na de vakantie willen laten weten hoe het werkte, ben erg benieuwd,

om even op frans te reageren.

Voor mij is het erg handig.

we weten wel hoe wel naar onze normale plek moeten rijden, maar aangezien we nu ergens gaan overnachten in een plek die we niet kennen, zijn we straks heel langf aan het rijden terwijl we geen idee hebben waar we naartoe moeten.

enne kaartlezen is niet echt mijn ding, vrouw eigen he zeggen ze.

pozdrav bianca

• Guy

Wel makkelijk natuurlijk maar mocht dat ding niet werken dan zal je in Kroatië niet vlug van het gezochte pad afwijken:het wegennet is er veel en veel minder uitgebreid dan hier en er is nu een uitstekende wegsignalisatie

• deron

Wij gebruiken de navigatie, en heb ook de weg heen en retour naar Kroatie uitgeprint via www.nl.map24.com

Voor de zekerheid als navigatie niet meer werkt.

grt…deron

• Guy

Nog een paar dagen dus en je weet of het werkt….Ik hou het indien nodig bij de

routeplanner van Michelin.Groetjes in Posedarje en laat de skampi bouzara maar lekker smaken.