beste route!!!

• dieuwertje

Hallo ik had nog een vraag en wij hopen dat iemand ons hiermee kan helpen,

de bedoeling is dat we via duitsland,tsjechië,slowakije,hongarije en dan naar kroatië rijden.

Ons einddoel is novigrad istrië,nu hebben we diverse opties gevonden om van hongarije via slovenië of gelijk vanuit hongarije kroatië binnen te rijden,

wie weet wat de beste en veiligste route is om te rijden.

groetjes,

Wout en Elly

• Norbert

Wil je geen tol betalen in Slovenië dan moet je dus Hongarije - Zagreb - Rijeka - Novigrad rijden.

Echter, de tol die je dan in Kroatië kwijt bent is net zoveel als het vignette voor 7 dagen in Slovenië (lol) !

• dieuwertje

Norbert, bedankt voor je reactie's ik denk dat we inderdaad de vignetten maar in onze zak houden want al dat geplak op de lak lijkt ons ook niks, vandaar mijn vraag of iemand een idee had, maar er zijn een heleboel mensen die geen idee hebben hoe een trike er uit ziet.

v.w.b. de reis uit Hongarije dan denken we dat we maar beter over Slovenië kunnen gaan als het net zo duur wordt aan tolwegen in Kroatië.

Want de wegen in Slovenië zijn beter vinden wij,

Ik moest wel lachen toen ik jouw berichtje zag ik dacht he Norbert op prikbord Kroatië, mijn zoon heet namelijk ook zo en die is nog nooit in Kroatië geweest

vandaar,

groetjes Elly