tweede keer naar kroatie

• cynthia

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Porec. Vorig jaar zijn we ook geweest en nu dus weer. We gaan weer naar camping Laterna.

We hebben best leuke dingen gedaan vorig jaar maar ik vroeg me gewoon af of iemand nog een tip heeft voor leuke uitstapjes. Ik houd zelf erg van leuke markten (zoals bij ons de Dappermarkt bijvoorbeeld) . Of als er inmiddels iets is veranderd?

Ik weet niet, gewoon allerlei tips of adviezen zijn welkom!

Alvast bedankt hiervoor!!

• ludo

beste cynthia,

elk jaar gaan wij naar de markt in zjinf ,ik geloof dat het telkens de 1 ste en de 3 de woensdag is van de maand.

een mooie grote markt en een paar gezellige terasjes,ook kun je er mooie koopjes doen,en voor een prijsje kçp met brood eten.

prettige vakantie toegewenst,wij moeten nog 8 weken wachten

• anne

Beste lodo, kun je mij zeggen waar dat plaatjes ligt zjinf lijkt me leuk z`n markt wij gaan 15juli naar de lanterna, heb je nog meer leuke tips. Alvast bedankt en een prettige vacantie. Groetjes(tu)

• ludo

beste ann,

wel wat laat maar misschien lees je het nog voor je vertrek.wij gaan elk jaar naar camping vestar te rovinje,en van daar is het makkelijk te vinden,dan moet je op de hoofdweg richting kanfanaar rijden,eigenlijk is het op die weg altijd rechtdoor en dan zie je op een berg een mooie grote kerk staan en dan ben je er,maar er zijn daar overal van die kleine kaartjes te vinden van istrie,dan vind je het wel.als je dan toch daar bent moet je ook eens naar labin rijden prachtig stadje ,zeker als je de oude stad neemt zeker de moeite waard.

zo prettige vankantie toegewenst