Dalmatie

• Mirjana

Hoi hoi iedereen!!! Ik zoek een leuk app. voor twee pers. met een kleine hond dichtbij strand liefst met zwembad in week 31(25-07 tot 01-08). Wie o wie weet een leuk adres…Geen Istrie en geen Kvarner…

• Miep7

Hallo,

Kijk eens op www.apartmani-hrvatska.com misschien dat daar iets voor je staat.. Ik heb er eens ook mijn appartement gevonden en kom er nu jaarlijks.

Groetjes

• Danielle

ik heb al eens een appartement bij adrialin geboekt. We waren er ook tevreden over….

• Frits

Je kan op deze link kijken. aprartement (3 stuks) van vrienden gelegen in Turanj (Sveti Filip Jacov) 250 meter van zee, gelegen in klein plaatsje met restaurants en barretjes . Sveti Filip Jacov ligt op 3 km, langs boulevard. Turanj is niet heel druk maar best gezellig. je kan mijn naam noemen.

http://www.apartmanihrvatska.com/osobnaen.asp?BR=4726

groet Frits

• Mirjana

Dank je Frits maar er moet een hondje mee en bij hun mag geen hond zag ik. Jammer zag er netjes uit.Heb nog steeds niks alles is vol voor de periode dat wij willen gaan , maar verder zoeken anders gaan we maar naar Plitvice Meren.Ook fijn lekker bij mijn moeder, ha ha..

• lavanda

Hoi,

Pff, dit is de zesde keer dat ik probeer om een bericht te plaatsen,…….lastig die nieuwe layout,met nieuwe inlog etc.

Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Villa Carmen in Vinisce…..een superplek!!! Misschien hebben zij nog iets vrij?! Voor info mag je me altijd mailen……groetjes Ineke

• Bianca

hoi

Wij zijn in Seget Donji geweest. Dat ligt 3 km bij Trogir vandaan en red. dicht bij een strand.

Het appartement heet Vila Anna.

Mooi appartement en vriendelijke mensen.

Pozdrav

• Walter Boon

Wij hebben een 3p appartement in Vodice op slipperafstand (100mtr) van de zee in die periode nog ter beschikking. voor info mail naar walterboon@gmail.com.