nieuwe layout??

• fr8ns

klik ik weer eens op deze forum………….een nieuw layout???

of mijn pc/ doet weer raar

(vindt het minder overzichtelijker trouwens)

• JaPa o:)

Frans,

Je moet er even aan wennen, maar het is wel mooi strak!

JaPa.

• Lascivious

Best wel leuk die nieuwe lay-out, maar mijn account is gelijk gedeactiveerd, zodat ik een nieuwe moest aanmaken. emailadres waar je je wachtwoord naar toe kan laten sturen was ook onbekend.

dit geldt voor meerdere gebruikers op diverse prikpagina's.

Ook een beetje vreemd dat de webmaster dit niet meld d.m.v. een sticky o.d.

• Norbert HR

Mijn account was ook weer eens gedeactiveerd, net nu ik eindelijk weer online was gekomen !! Maar goed.

De nieuwe lay out is wel strak, maar zeer onoverzichtelijk. In de oude lay out kon je nieuwe reacties op topics direct herkennen, nu moet je eerst gaan zoeken.

Oftewel, het staat wel modern en strak, maar doe mij toch de oude lay out maar. Vernieuwing is niet altijd direct een verbetering en dat is in dit geval helaas ook het geval.

• wsrdam

Door bovenaan op uitklappen te klikken heb je bijna weer dezelfde lay out en kun je nieuwe postings weer herkennen (volgens mij).

• laatmaar

Ik was ook gedeactiveerd en ben er nu onder een andere naam.Ra-Ra-Ra….

• Carla

Foei, ook ik bleek gedeactiveerd te zijn :S Vreemd genoeg kon ik me weer aanmelden onder dezelfde gebruikersnaam etc. als voorheen.

Tot nu toe had ik het idee dat het prikbord te lijden had onder een storing of iets dergelijks, maar langzamerhand begin ik bang te worden dat deze

nieuwe verschijning een blijvend gebeuren is. Kan nu niet bepaald zeggen dat ik er erg blij mee ben 8-). Vind 't lang niet zo prettig en overzichtelijk

als voorheen. Weet niet, misschien is het een kwestie van wennen.

Op zich nogal vreemd dat er helemaal geen sprake was van een aankondiging noch van een melding achteraf (td)

• Tes

Wanneer je inderdaad op uitgeklapt klikt is ie weer net zo overzichterlijk als voorheen:)-D

• tes

Whahaha wel de verkeerde smiley dus.

• Robert

Ik kan dus ook mijn oude naam niet meer gebruiken en heb maar HR toegevoegd.

Er wordt hier een potje van gemaakt!