Hoi Norbert kun je nog eenmaal de route zonder vignet naar istrie geven via Italie, voor met de caravan, vast bedankt groetjes Wil
Wil,
Gewoon even naar Google maps gaan en dan Istria, Croatia opzoeken. Vervolgens inzoomen en dan naar Kastel of Koper gaan. Dan kun je die beschrijving ernaast leggen en zie je de route a.h.w. zo voor je. Je kunt ook even uitprinten en dan heb je het voor je liggen.
Belangrijk om te onthouden is dat je meteen bij het overschrijden van de grens Italië/Slovenië op de uitvoegstrook gaat rijden voor de benzine pomp en de duty free shop. Normaal koopt iedereen bij de benzine pomp dan het vignet, maar daar neem je dus de achteruitgang naar Skofije en zo kom je dus op die parallelweg.
Hallo Norbert,
Wij zijn net terug uit Rovinje waar we weer erg genoten hebben en hebben jou route gereden dit ging erg goed en het was voordelig helaas volgend jaar gaan we naar Zadar en dan zal het niet gaan denk ik maar dat moeten we nog gaan onderzoeken hoe dat we gaan rijden nogmaals erg bedankt .
Dobre Dan Monique
Hallo,
Wat een gedoe zeg telkens weer om HET vignet uit te sparen.
Wat kost de hele vakantie wel niet bij elkaar.
Maar wel graag goedkoop tanken natuurlijk.
Er zijn er genoeg die nog geen dagje naar het strand in Nederland kunnen.
Zal wel weer een hoop kritiek op deze mail komen, blijft het een beetje spannend.
Mvg Karel
Gerda,
Deze maand moet de loods leeg zijn, geen idee waar ik met de machines naartoe ga. Kans bestaat dat ik toch naar Afrka moet en daar zit ik niet echt op te wachten !
Inmiddels is de zomer hier goed voorbij, heb de trui alweer aangetrokken, het is fris (om het zwak uit te drukken). Deze week schijnt het behoorlijk te gaan regenen, dus klaar voor onderwater zullen we maar zeggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?