Nee,
gelukkig is mijn collega zo verstandig (?) geweest om via de Tauernautobahn te rijden. Heb hem niet
over lange file gehoord dus dat zal wel meegevallen zijn. Hij heeft trouwens gelijk voor volgend jaar
weer geboekt in Vrsar, nog eentje die ‘'om’' is, haha. Wij zijn ook via de Tauernautobahn gereden,
15 augustus smorgens om 3 uur…en het was druk!! Heb mij de ogen utgekeken. Om 3 uur snachts,
wij waren dus niet de enigen die dachten rustig rijden snachts. Uiteindelijk viel het mee tot wij bij
Rijeka kwamen, wij gaan altijd naar Crikvenica. Ja hoor, kop aan kont. Dus dan maar door de stad he.
Gaat toch sneller. En bij Bakar was het weer raak, kwam al het verkeer van de rondweg rond Rijeka
bij. Klein stukje magistrala gereden en dan de bergen in en via hobbelwegen naar Trbalj en via de
''achterdeur'' Crikvenica binnengereden. Scheelt als je vaker naar zelfde bestemming gaat, ken je
de omgeving. Scheelde ons zeker 1,5 uur. Om 10.30 lagen wij lekker te poedelen in zee.
Wederom een supervakantie gehad in Crikvenica, een plaats waar het voor elk wat wils wel wat te
beleven valt. Mijn dochters van 24 en 26 jaar waren mee en een goede vriend van ons. Wij zitten in
een particulier apartement, met de mooiste uitzicht over de stad, de baai en Krk. Fantastisch savonds
met alle lichtjes!! En uiteraard, wij hebben voor volgend jaar weer besproken, en de meiden willen dan
ook mee. Zoveel barretjes en gezelligheid en een disco waar ze gezellig kunnen stappen. En wij oudjes
op tijd naar bed :=). Dus volgend jaar voor de 8e jaar naar Crikvenica.