Hallo,
Wij willen in julie vanaf Zadar met de boot (ferry) naar Mali Losinj. Ik las dat deze twee keer per week vertrekt vanaf Zadar om 9.00 uur en dat je moet reserveren. Heeft iemand ervaringen met deze route? Tips zijn welkom!
Bedankt!
Mark
Volgens de site van Jadrolinija vaart de ferry in juli elke dag.
Ik heb geen ervaring met dit trajekt, maar volgens mij is dit speciaal bedoeld als verbinding t.b.v. de vele kleine eilanden die het aandoet. Lijkt me wel een leuke overtocht.
T.a.v. de reservering. Gezien de verplichte reservering zal de boot niet al te groot zijn. Als je voor vertrek vanuit Zadar langere tijd in de buurt van Zadar bent kun je daar natuurlijk bijtijds reserveren in het agenstschap van Jadrolinija ter plaatse. Als Zadar slechts een tussenstation voor jullie is, kun je het best informeren bij Jadrolinija (via mail?) hoe je het beste kunt reserveren
bESTE,
Wij zijn verleden jaar met deze boot geweest en gaat een aantal keren per week staat op de site en je kunt niet reserveren vanuit nederland, wij hebben toen de avond ervoor in zadar bij kantoortje jadrolinja een ticket gekocht.
Let op deze boot gaat niet vanuit de normale haven maar eentje die zuidelijker licht op een industrie terrein., eigenlijk grotendeels alleen maar lokale bevolking. het leuke is dat je op een aantal zeer kleine eilandjes komt.
Wij gaan met amper en boot, qua prijs is het geloof ik niet veel meer dan de overtocht tussen krk en cres
Hij vaart er geloof ik 6 uur over en is een hele leuke tocht. Wij gaan dit jaat ook weer van zadar naar losinj op een woensdag in augustud ik geloof de 6 augustus.
Als je meer info wilt hoor ik het wel
m.vr.gr.
Joell clebe
Lijkt me ook leuk om eens te doen. En dan een paar daagjes in Losinj blijven. Kan je in Losinj dagtochten naar dolfijnen maken? Ik heb dit ooit eens ergens gelezen, maar kan niet veel hierover op Internet vinden. behalve een beschermd stuk zee. Ik kan me niet voorstellen dat er tochten naar een beschermd stuk zee worden gemaakt.
Hoi,Bas,Losinj is best leuk.Je hebt daar Mali en Veliki Losinj. Mali betekend klein en Veliki groot maar Mali Losinj is een stuk groter dan Veliki Losinj.Dat er tochten worden ondernomen worden naar dolfijnen weet ik niet maar met een beetje geluk zie je ze van af de kust wel eens zwemmen of als je op de ferry zit.Aan het aandoen van die paar eilandjes heb je niet zoveel:het is snel in- en uitladen en wegwezen.Groetjes in Seline!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?