orkaan over medulin

• Carla

Goed zo, Bas! (tu) Dank je wel! Ben trots op je ;):D

• Guido

Gelukkig alles goed in Seline en hopelijk krijgen ze nog wat lekker weer ook.Ik zei altijd dat Juni en september

mooie maanden zijn met aangenaam weer maar de laatste jaren ben ik daar helemaal niet meer zo zeker van.

• Norbert HR

Hoorde gisteren dat het tot zaterdag slecht weer (en koud, 11 graden) zal blijven in Istrië. In Nederland is het momenteel een stuk aangenamer lijkt mij.

• anous

idd hier lekkere temperaturen.

van de week is de voorspelling zo'n 27/28 graden!

maarja meestal is het dan wel benauwd en komt daarna de regen weer (zoals voorspelt voor aanstaand weekend)

ach wij vertrekken 2 juli richting Rovinj….hopelijk is het tegen die tijd weer mooi en warm

• EBC

Wat zal mijn vriendin balen, die is vorig weekend vertrokken en het weer in Nederland lijkt beter te zijn dan het Kroatische weer. Ik hoop dat het medio juli weer helemaal zonnig en warm is, want dan vertrekken wij !

• Carla

Inmiddels is het ook in Kroatië korte-of-zonder-mouwtjes-weer en de paraplu kan thuis blijven, in Dalmatië althans. Alleen overmorgen zou het nog een iets mindere dag kunnen worden, maar voor de rest houden we 't zomers (:D.

• Norbert HR

In Istrië helaas nog niet, net weer een flinke regenbui gehad en de trui is nog immer aan. Zelfs de verwarming gisteravond weer aangedaan, was me toch iets te koud.