huggies

• Bianca

hallo

weet iemand of je in kroatie ook huggies kan kopen.

we gaan naar hvar en makarska.

pozdrav bianca

• Carla

Hoi Bianca,

Wat zijn in vredesnaam ‘huggies’??? De ‘huggies’ die mij bekend zijn zijn gratis en krijg ik dagelijks in Kroatië. Wanneer je mij kunt zeggen wat voor ‘huggies’ jij bedoelt dan zal ik hier voor je kijken of het verkrijgbaar is.

Lip pozdrav!

• lavanda

Huggies zijn luiers, een soort pampers maar in de vorm van een broekje,als ik me niet vergis…..mijn jongste is inmiddels 12,dus het is even graven in mijn geheugen……

• Carla

Merci! Dan weet ik waarnaar ik op zoek moet, zal er hier naar uit kijken!

• anous

huggies is idd een luier-merk.

• fr8ns

gewoon mee nemen, verder kan je de kleine, (hoe klein??) gewoon in der blote kont laten lopen

• ellen van kooij

Ze verkopen daar uiteraard ook wegwerp-luiers. Of het persé het merk Huggies is….. geen idee!

Maar dat lijkt me niet zo belangrijk; trek dat kind gewoon een ander merk aan tijdens de vakantie (:D

• Bianca

hoi

sorry dat ik niet eerderheb gereaggerd.

ik was vergeten om discussie volgen aan te klikken….

en ik maar wachten op een mailtje van iemand hahaha

ik denk dat iemand er wel al antwoord op heeft gegeven, maar huggies zijn luiers :D

pozdrav

• Bianca

je hebt huggies inderdaad ook als broekje (heet up and go), maar ze zijn er ook gewoon. net zoals pampers zeg maar.

ik moet dan huggies hebben voor een kind van min. 11 kilo. in nederland is het maat 4, maar weet niet hoe het daar werkt.

pozdrav

• Bianca

dat is makkelijk en slim bedacht, mar heb niet veel vertrouwen in andere merken:D

vaak lekken ze erdoor heen (mijn zoontje lekt ook door pampers heen) of ze krijgen uitlsag.

nee hoor laat mij maar bij mijn vertrouwde merk blijven :D

kruidvat of ah merk is ook goed, maar dat hebben ze daar zeker niet :d

pozdrav