huggies

• veleniki (jacques)

Nou daar komt het dan:

Huggies classic

4 tot 9 kg

Aktie + 30%

114.97 kuna

Huggies premium

12 - 22 kg

8 - 14 kg

10 - 16 kg

(super flex)

Allemaal 95.95 kuna

Huggies junior

16+ kg

140.95 kuna

Ik ben geen expert (meer) maar het zijn de pakken zoals die in NL ook in de winkel liggen.

Ze zijn verkrijgbaar bij Mecator zowel in Porec als in Pula dus in elk filiaal van Mercator.

Sorry dat het even duurde maar toch nog onverwaxht kwam de bestelde graafmachine dus moest ik hard aan de slag

Veel plezier in Kroatie

Groetjes

Jacques in Veleniki (Porec)

• Norbert HR

Jongens, jongens, jongens toch (en vooral dames !)

Dit kan toch niet waar zijn ??

21 postings over een stel luiers en iets van 30 over potjes Olvarit !

Voor wie het nog niet door heeft…………….je gaat op vakantie naar een ander land en het is logisch dat het daar niet zo is als thuis. Dat houdt in dat je je aan moet passen en wanneer dat te moeilijk is dan moet je wellicht besluiten om niet naar het buitenland te gaan.

Krijg het idee dat sommigen problemen maken daar waar geen problemen zijn.

Bianca,

Neem gewoon een beslissing en hou op met tobben over totaal irrelevante zaken. Je baby komt heus niet te overlijden wanneer er hier geen huggies of Olvarit zou zijn. Robert woont hier, heeft ook kinderen en die leven ook nog.

Af en toe heb ik het idee dat sommige moeders hun kinderen zo ‘beschermen’ dat die kinderen inderdaad later zeer eenkennig worden.

Relax !!!

Je gaat op vakantie, dat zou leuk en gezellig moeten zijn, maar je bent nu al meer dan een week aan het discussiëren over 2 kleine items.

• anous

helemaal mee eens!

enne de potjes voeding zijn best oke, heb ze zelf ook gekocht destijds! scheelt je ook veel gesjouw vanuit NL

• Bianca

hoi norbert.

er staan wel meer discussies over voor mij onzinnige dingen.

daar reageer ik toch ook niet zo raar op.

als je het een onzinnig topic vind lees je het gewoon lekker niet.

het had weer een aantal berichten gescheeld als mensen niet hadden gereageerd. die geen antwoord geven op mijn vraag.

ik vraag alleen of het er te koop is en vraag niet hoe de potjes/pampers daar zijn toch.

Als ik dat wel had willen weten, had ik dat wel gevraagd.

volgens mij ken ik mijn kind het best en weet dat als hij andere voeding eet, dat hij heel veel last van zijn buik krijgt.

zoals je al zegt een vakantie moet genieten zijn en dat kan ik niet als mijn kind de hele dag darmaanvallen heeft en zit te huilen van de pijn.

als jij dat wel leuk vind en dat als een positief vooruitzicht vind van een vakantie kan dat, maar ik vind dat niet.

en natuurlijk zullen die luiers en potjes goed zijn, er worden er heel veel groot mee, alleen ik wil het niet geven aan mijn kind.

respecteer een ander zijn mening, en nogmaals vind je het een onzintopic lees het niet.

scheelt mij ook weer lezen en een bericht terug typen.

ik weet niet of je kind later eenkennig word als je je kind te veel beschermd, misschien, maar het hoeft niet.

denk dat dat een idee is en dat dat nog niet echt is bewezen. En al helemaal niet omdat je je eigen potjes eten meeneemt en luiers.

Deze hoef ik trouwens niet mee te nemen, want die zijn er gewoon te koop. Kijk aan die info heb ik nou wat.

kijk ik kan een heel verhaal gaan typen (nog langer dan het verhaal nu al is), maar daar heb ik geen zin in.

Het is mijn kind en daar bepaal ik voor wat ik wil doen en wat niet.

Iedereen doet zijn best voor zijn kinderen en bijna alles is goed wat je doet.

Je doet het immers uit liefde voor je kind.

Ik ga weer even mijn andere topic kijken met meer dan 30 berichten en zal der even 1 bij doen nog voor je.

• Bianca

Hvala lijepo.

Heel erg bedankt voor het kijken en voor het zo gedetailleerd doorgeven van de maten en prijzen.

Echt super gewoon.

Nogmaals heel erg bedankt.

Ga je je tuin afgraven trouwens?

Jij ook veel plezier op Porec.

• anous

dan kun je het beter van NL meenemen..is meestal stuk goedkoper dan dat je het in HR koopt (als je perse olvarit en huggies wil)

het is een import produkt…en daar betaal je voor.

ik heb dat destijds gemerkt omdat ik te weinig luiers en te weinig luierdoekjes bij had.

• lavanda

Tsja, ik dacht al…wanneer komt er commentaar op ons “damesgeklets”, en jawel hoor…het komt toch!!! Ik ben het dan ook helemaal met Bianca eens: als je het niet wilt lezen, doe het dan lekker niet!!!!

Er zijn ook topics over “weer nieuwe winkels”of plek van supermarkten in bepaalde plaatsen…Die topics interesseren mij ook geen fluit, lees ik dus ook gewoon niet.Want ik zoek terplaatse mijn eigen supermarkt wel op. Lees wat je interesseerd, en laat anderen ook vrij zijn om hun verhaal te schrijven…………….

• Veleniki (jacques)

Nee, de graafmachine was nodig om bouwpuin te verwijderen. We hebben de laatste hand gelegd op onze nieuwe accomodatie in Veleniki. Nu nog de laatste gordijnen etc ophangen en dan hebben we plaats voor maximaal 32 gasten. Als je meer wilt weten kijk dan op www.veleniki37.com. Website is nog in opbouw maar binnenkort komen de laatste nieuwe foto's erop. Twee jaar geleden was de eerste fase (begane grond) klaar maar nu zit de eerste verdieping en het dak erop. Alles is nu afgewerkt aan de buitenzijde van het huis. Eindelijk, na 4 jaar is onze droom klaar: een eigen huis op Istrie met voldoende plaats voor onze gasten en een flink stuk grond eromheen. Volgende week is er dan een openingsfeest. Als er nog mensen zijn met plannen in die richting, neem maar contact op.

Groetjes

Jacques

• fr8ns

mmmmmm, ik vertrek??

zoals velen op de tv uitzendingen??:)

• veleniki (jacques)

Maar dan iets beter voorbereid. En we waren al bezig lang voordat het programma bestond. Wat ik er van gezien heb zijn natuurlijk de verhalen die het leuk doen op TV. Als alles goed gaat is het lang zo interessant niet meer voor de kijkcijfers. Ik geef toe, het was geen “walk in the park” maar wel goed te doen met een goede voorbereiding. In het diepe springen kan iedereen, is leuke TV maar eerst leren zwemmen is ook belangrijk.

Groetjes

Jacques