hoi norbert.
er staan wel meer discussies over voor mij onzinnige dingen.
daar reageer ik toch ook niet zo raar op.
als je het een onzinnig topic vind lees je het gewoon lekker niet.
het had weer een aantal berichten gescheeld als mensen niet hadden gereageerd. die geen antwoord geven op mijn vraag.
ik vraag alleen of het er te koop is en vraag niet hoe de potjes/pampers daar zijn toch.
Als ik dat wel had willen weten, had ik dat wel gevraagd.
volgens mij ken ik mijn kind het best en weet dat als hij andere voeding eet, dat hij heel veel last van zijn buik krijgt.
zoals je al zegt een vakantie moet genieten zijn en dat kan ik niet als mijn kind de hele dag darmaanvallen heeft en zit te huilen van de pijn.
als jij dat wel leuk vind en dat als een positief vooruitzicht vind van een vakantie kan dat, maar ik vind dat niet.
en natuurlijk zullen die luiers en potjes goed zijn, er worden er heel veel groot mee, alleen ik wil het niet geven aan mijn kind.
respecteer een ander zijn mening, en nogmaals vind je het een onzintopic lees het niet.
scheelt mij ook weer lezen en een bericht terug typen.
ik weet niet of je kind later eenkennig word als je je kind te veel beschermd, misschien, maar het hoeft niet.
denk dat dat een idee is en dat dat nog niet echt is bewezen. En al helemaal niet omdat je je eigen potjes eten meeneemt en luiers.
Deze hoef ik trouwens niet mee te nemen, want die zijn er gewoon te koop. Kijk aan die info heb ik nou wat.
kijk ik kan een heel verhaal gaan typen (nog langer dan het verhaal nu al is), maar daar heb ik geen zin in.
Het is mijn kind en daar bepaal ik voor wat ik wil doen en wat niet.
Iedereen doet zijn best voor zijn kinderen en bijna alles is goed wat je doet.
Je doet het immers uit liefde voor je kind.
Ik ga weer even mijn andere topic kijken met meer dan 30 berichten en zal der even 1 bij doen nog voor je.