Camping Bi-Village

• Thelma

Wie wil zijn ervaring met deze camping delen ? Aanrader ?

• Tes

Kijk even op vakantiereiswijzer.nl en zoek op bi-village

of klik hier;

beoordelingen bi-village

• Jo

Ik wil wel maar de vraag is of mijn mening relevant is. Wij hebben er enkel begin mei en begin september verbleven. En één keer over de camping gelopen in de tweede helft van juli.

Als je specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.

• Bi-village hyves

Kijk eens op mijn hyves pagina over deze camping, je kan er van alles vinden.

http://bivillage.hyves.nl/

• Bjorn

Goede familie camping , redelijk groot maar ruim opgezet, Goede voorzieningen en atmosfeer. 1x geweest, zomer 2008, goed bevallen.

• jaapj42

Wij zijn er geweest in de zomer van 2005.

Leuke camping, Paar minpuntjes.

's middags ging altijd de poort dicht voor een paar uur. Op het heetst van de dag gingen de zwembaden dicht, ook voor een paar uur. Verder vond ik het nogal vreemd dat de kids gek gemaakt werden met een speelpark met springkussens en trampolines waar je, voor moest betalen. Zet zo'n park dan liever buiten de camping.

Verder hebben we er een hele leuke vakantie gehad. Let vooral op als je aan komt rijden. Als je de toegangspoort nadert kijk je zo op de mooie blauwe zee..erg mooi!

Sanitair was trouwens erg schoon en werd ook de hele dag door schoon gemaakt. Alleen was er vaak geen warm water om af te wassen. Maarja, dat heb je natuurlijk op veel meer campings.

Heel veel plezier op Bi-Village!!

Groet

Jaap