olvarit potjes

• Bianca

haha

helaas is beide niet het geval bij ons:D

ik ben gewoon te overbezorgd (goed he dat ik dat van mezelf weet :)) nu er nog wat mee doen(:P)

• veleniki (jacques)

vandaar die huggies natuurlijk

• Bianca

die zijn zowiezo nog wel nodig hoor :D

heb wel geprobeerd om hem zindelijk te maken, maar wil niet vlotten haha :P

• lavanda

Wow Bianca…..ga je met de vrachtwagen?? (:P)Grapje hoor…..Ik kan het me helemaal voorstellen…

Maar de Hipp potjes zijn goed hoor, alleen neem je ipv normaal het potje voor 12 maanden,nu het potje voor 9 maanden. Of je neemt de staafmixer mee. Kwaad kan het niet, want alle kindjes in het buitenland worden er groot mee!!! Zitten jullie op een camping of in een appartement??

• Bianca

hoi

we hebben wel eens stationwagen :D

we zitten in een appartement.

• fr8ns

mmmmmmm, lijkt mijn vrouw wel>:D<

2 weken weg,…..halve vrachtauto *je zal het maar nodig hebben*

• Bianca

haha

volgens mij is dat idd vrouw eigen:d

als vrouwen een weekend weggaan hebben ze al een verhuiswagen nodig, laat staan voor een vakantie:D

moet wel zeggen dat ik dit jaar veel minder meenee als normaal..

we moeten een grote kinderwagen kwijt en een campingbed.

gelukkig hebben ze in kro eigenlijk alles wel, dus mocht ik iets tekort komen kan ik het daar altijd halen:D

• lavanda

Wij vrouwen nemen inderdaad altijd veel te veel mee…….Ik hoor mijn man nog mopperen vorig jaar!! Hoe groter de auto,hoe meer ik meeneem!!! Maar ik probeer me dit jaar te bedwingen………;) Gelukkig is de tijd van kinderwagen, speelgoed etc. voorbij, dus het moet gaan lukken!!

Alvast heel veel plezier gewenst!!! We zitten niet heel ver van elkaar, want wij gaan naar Brac ……

• Bianca

we proberen ons altijd in tehouden, mar op het laatst worden er toch nog een aantal extra tassen ingepakt:d

jij ook veel plezier op brac.

ik heb er echt zin in:D