Mobiel bellen in Kroatie ?

• Ton55

wouden?

• EBC

Ton55 Schreef:

——————————————————-

> wouden?

:S:S:S:S

Ohh ik zie het al, dat moet wauden zijn tog ? :D

• fr8ns

>:D

• Bianca

mijn ouders en zijn ouders.

gewoon om te kijken hoe het gaat en eventueel voor nood.

onze neef woont in kroatie en daar konden we dan ook goedkoop mee bellen, want hij heeft natuurlijk een kroatische abbo.

• EBC

Bianca,

Bedankt voor de tips, ik ga eens even op de site van de Hema kijken.

En vautjes foutjes maken we allemaal weleens hoor (:P)

Volgens mij is daar een simkaart kopen en voor de thuisblijvers zo`n kaart van de Hema een prima oplossing.

• Bianca

het sgeelde (grapje) heel veel geld :D

en een vakantie is toch al zo duur en dan komen de slovenen ook nog met een vignet:(

ik hoop dat je het vind.

anders hoor ik het wel

• Carla

Tegenwoordig heb je ook de provider Tomato en die is nog goedkoper dan Tele2. Momenteel delen ze gratis sim-cards uit met een beltegoed van 20 min., gratis, bellen (binnenland). Wij kunnen hier zodoende gratis met elkaar communiseren :D

Voor diegenen die vanuit NL bellen… bellen via één van de prijsvechters, zoals bijv. BelBob, scheelt ook enorm. Tot voor kort kon je voor € 0,01 p/m naar een vaste telefoonaansluiting in Kroatië bellen. Daarna is het € 0,02 geworden. Bellen naar een mobielnr was iets van € 0,16 p/m.

• Norbert HR

Carla,

Alleen heb je met hen een klein probleem en dat is dat de coverage oftewel ontvangst niet overal even denderend is. Waar anderen vrolijk zitten te telefoneren zie jij op je telefoon dat je geen netwerk ontvangst hebt……..daar kan ik niet vrolijk om worden.

• Bianca

ik heb met tele2 geen problemen gehad met ontvangst.

we zijn op orebic, seget donji, bibinje en split geweest

en natuurlijk de wegen daarnaar toe:D

• Norbert HR

Tele2 huurt netwerk ruimte bij T-mobile oftewel je hebt dezelfde coverage als bij T-com.