krk of istrie ???

• roger69

Hallo,

wij zijn al vele malen in istrie en dubrovnick geweest, we denken er over om dit jaar naar krk te gaan.

Twijffel nog wel of ik het zal doen,of toch naar istrie?

wat brengt krk me meer als istrie ?

kan iemand wat voor of nadelen hiervan noemen ?

bedankt alvast

• ursula

Krk is wat minder toeristisch ten opzichte van istrië. Ben zelf 1 keer in Pula

geweest en vond het vreselijk. Daarna drie keer krk en nu voor de vierde keer naar

ugljan. Krk is meer natuur, minder toerisme. En toch genoeg steden/dorpjes in de buurt waar je met de auto goed kunt komen als je wat vertier zoekt.

Ik vond krk heerlijk,( ben niet zo gek op zoveel toeristen, als ik al die nederlanders

en duitsers om me heen wil blijf ik wel thuis)

fijne vakantie

• JaPa :o)

Roger69,

Ursula heeft het goed omschreven,

Maar voor nog meer informatie over het eiland Krk kijk je op de website

http://www.eilandkrkkroatie.nl

Je moet het maar eens gaan ondervinden, en je zult er vaker terugkomen.

Vakantiegroeten van:

JaPa.

• roger69

Hallo,

bedankt alvast voor jullie reactie s.

Heeft er ook iemand ervaring met de naturistencampings daar ?

Op Cres zag ik ook een naturistencamping,hier iemand ervaring mee, en met het eiland Cres of dat de moeite waard is?

Ik zoek eigenlijk een schone leuke camping,en lekkere restaurants voor avonds.Disco hoeft niet.

bedankt

• Guido

Kijk eens op www.camp-kovacine.com op Cres. Gedeeltelijk FKK en groot deel gekleed. Staat goed aangeschreven.

• matrox

Op Cres heb je Baldarin, prachtig AFGELEGEN. Het dichtsbijzijnde dorp van enige betekenis is Osor en is 15km vanaf de camping over een zeer smalle weg waar herten over lopen, “slangen”oversteken, waar je geen tegenliggers wil tegenkomen…maar dan kom je op een paradijs van rust en schoonheid. Er is 1 konoba op de camping en 1 voor de camping Pogana is de naam, zeer lekker… De rest moet je zelf ontdekken. Op de camping veel prachtige plaatsjes met of zonder schaduw en prachtige baaitjes in de buurt, enkel met de boot of al zwemmend bereikbaar. Wij hebben er al 2 jaar slecht weer gehad vorig jaar begin juni, dit jaar 2 weken geleden, ze hebben veel last van de Bora…