Zandstrand bij Porec

• anakena

Hallo,

Wij gaan voor het eerst aankomende zomer naar Kroatië (Porec). Eigenlijk heb ik twee vragen.

1. Ik heb hier op het prikbord wat gelezen over de tolwegen omzeilen of alternatieve routes ivm de vignetten, wie kan mij daar meer over vertellen?

2. Wij zitten in Laguna Park met kinderen. Is er in de omgeving (Porec) ook een zandstrand en zoja waar?

Alvast bedankt

• nicole

hoi!

Nee hoor, bij Laguna Park is echt geen zandstrand in de buurt! Wel een fijn park overigens. Er zijn betonplateaus en steigers, en her en der ook gras met ligbedden en parasols. Als je de richting van Porec centrum oploopt kom je ook nog een aangelegd kiezelstrandje tegen. Voor de route ff zoeken op prikbord

• dorien

Ik ga dit jaar ook voor het eerst naar Porec. Wij hebben een appartement gehuurd dichtbij het centrum. Zijn er daar ook geen zandstranden?

Zo nee, hoe moet je op die kiezelstranden zonnebaden? Alleen een handdoek lijkt me erg hard. Of worden er ligbedden of iets dergelijks verhuurd. hoe duur?

Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen!

• keti

Hoi,

Meestal is er wel iets te huur, en anders moet je een strandmatje kopen, daar akn je dan je handdoek op leggen en dat ligt beter dan op de kiezels.

• anakena

Hoi Dorien,

Een vraag voor jou. Vanuit waar vertrekken jullie en rijden jullie in 1 keer over met overnachting erbij?

groetjes

• Norbert HR

Mocht je ruimte in de auto hebben dan kun je altijd wat van die goedkope stretchers meenemen. Die dingen schrijf je in 1 vakantie af, maar ligt wel lekker op het strand.

Ik heb zo'n ding altijd in de auto liggen, dus waar ik ook kom is het klep open, stretcher eruit, even openklappen en liggen maar. Laat alle anderen maar gezellig op de rotsen liggen, is mij te oncomfortabel.

Heb je geen plek dan kun je ze hier bij Pevec, Getro of Metro ook vinden, zijn dan wel iets duurder, maar is nog altijd goedkoper dan iedere dag eentje huren op het strand.