vliegtickets zadar

• miep7

Hallo,

Enige tijd geleden heeft iemand geschreven dat er vanaf deze zomer goedkope vliegtickets verkrijgbaar waren om naar Zadar te vliegen..

Nu weet ik niet meer op welke site, Ryanair? en wanneer dat dit in gaat.. Van waar ga je dan vliegen?

Graag zou ik zo op deze manier vaker naar Zadar willen vliegen om heerlijk een lang weekendje weg te zijn ..

Bedankt alvast.

• baspeels

Ja, met Ryanair vanaf Düsseldorf (Weeze) naar bv. Zadar.

Vlucht 2 volw. 1 kind op maandag 10 augustus heen en 24 augustus terug nog geen € 250,-

Toevallig vanmorgen even bekeken. Auto huren via www.holidaycars.com, nog geen € 500,- (small) en je hebt een vakantie geboekt.

• Guido

IK weet niet of het klopt maar Ryanair zo nog bepaalde zaken in rekening brengen tijdens de vlucht oa spuugzakje en bezoek aan het toillet,Belachelijk maar klopt dat?

Vorige maand betaalde ik voor voor iemand een enkele reis bij Croatia airlines voor een vlucht-Zadar-Zagreb -Brussel

€215.50 Het was toevallig ook nog eens de enige beschikbare plaats in de economy.Er zit wel een lunch bij en vanzelfspreken kostenloos spuugzakje en toilletbezoek.Een retourtje zal waarschijnlijk ook goedkoper zijn.

.

• Carla

Houd ook altijd even German Wings in de gaten. Ze vliegen vanaf Keulen/Bonn op Zadar en zijn ook voordelig.

• lipik

Kijk ook naar de vluchten van bv German Wings en ook Tuifly (naar Krk) om vervolgens een binnenlandse vlucht te nemen naar Zadar. De vluchten van Croatia-airlines van Zagreb naar Zadar, Pula, Dubrovnik zijn eigenlijk spotgoedkoop, je kan er de auto niet voor nemen.

• baspeels

Ryanair rekent wel extra als je niet online inchecked. Ook als je koffers meeneemt vraagt Ryanair hier extra's voor. Online inchecken en alleen handbagage meenemen is het voordeligst. Ja, ze rekenen vanalles extra, ik vind dit ook niet netjes, maar ze zijn wel vaak de goedkoopste. Anders is German Wings nog een prijsvechter richting kroatië.

Dat van dat toilet is ooit in de media terrecht gekomen, maar ik weet niet wat daar nu van doorgevoerd is. Dat spuugzakje lag dacht ik aan sceptici die reageerden op het betalen voor een toilet bezoek. Voor zover ik weet biedt Ryanair ook geen gratis maaltijden aan.

• irene

Hallo

Ik heb 2 mnd geleden 2 retourtjes geboekt weeze/zadar voor 180 euro bij ryan air in augustus dus je kunt al boeken.

groetjes irene