Zware van nelle shag??

• patreen

Hi, Ik heb een vraagje…….

Wij gaan dit jaar naar Porec toe en een jaar of 3 geleden kon je nog nergens zware van nelle kopen.

Kan dit nu wel of moeten wij dit zelf mee nemen?

Alvast bedankt!! :)-D

Groetjes Irene

• anne

Hallo Irene, zware van nelle shag kon je er vorig jaar ook niet kopen, dus kun je beter voldoende meenemen vanaf nederland doen wij ook, anders :? Alvast een prettige vacantie en neem voldoende mee(tu) Groetjes

• d.gulikers

Je kunt het ook bij e grensovergang van oostenrijk slovenie kopen. Daar hebben ze dat wel. En is dan ietsje goedkoper dan in nederland.

• ludo

patreen,de drum is er ook goed te pruimen als je geen ander hebt

prettige vakantie(:P)

• Carla

Ter info voor de shagrokers onder ons; in Split is zowel Samson, Van Nelle als Drum verkrijgbaar. Prijs 25 kuna voor 40 gram, omgerekend naar 50 grams verpakking en in Euro's dus goedkoper dan in Nederland.

• wijst

Hoi Irene .Laat oe eigen niks wijs(t)maken.

Er is zware van nelle in overvloed. Sterker, Hij is daar een stuk goedkoper.

Rook ze !!

p.s. Sorry van het nare hoestje

• Marjolein

Mijn man rookt zware van Nelle en we nemen altijd voldoende voorraad mee.

Afgelopen jaar was er een schaarste aan zware van Nelle en kregen ook te horen dat het moeizaam binnen kwam in het land. Er is geen pijl op te trekken en vaak zijn het pakjes van 40 gram.

Halfzware van Nelle was wel vaak verkrijgbaar en andere shag, maar als je echt zware shag rookt, neem gewoon een flinke voorraad mee. gr. Marjolein

• JaPa :o)

Marjolein,

Douane

Behalve uw eigen bagage mag u in Kroatië invoeren:

200 sigaretten (of 50 sigaren of 250 g tabak), 1 liter sterke drank, 1 liter wijn, 50 ml parfum, 500g koffie, 500g thee; daarnaast waren tot max. 300,- Kuna.

JaPa.

• fr8ns

haha, cigaretten nr 1 niet goed genoeg

(ze bestaan niet meerX()

• Rimmer

nou, toen wij 2 jaar terug naar Gran Canaria gingen ( Canarische eilanden, Spanje )

toen hadden ze daar in van die drank/gift/rokers winkeltjes altijd wel een paar slof van nelle zware liggen. en dan had je iets van 2/3 euro voor 1 pakje…

en 1 jaar terug gingen we naar Teneriffe ( Canarische eilanden, Spanje )

en daar was het het zelfde verhaal…

dus ik denk dat er een grote kans is dat je in porec ook gewoon een slof van nelle kunt halen.

Ps. je kunt alleen een slof krijgen, geen losse pakjes geloof ik..

Groetjes, en suc6 met de zoektocht