Wie weet hoe de prijzen dit jaar zijn in de supermarkten ten opzichte van nederland? Vorig jaar vond ik het daar nogal behoorlijk aan de prijs.
De prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar met de supermarkten in NL. Maar wanneer je er een beetje creatief mee omgaat blijft het zeer betaalbaar hoor. Groenten en fruit haal ik niet in de supermarkt maar koop ik bij de stalletjes langs de weg of op marktjes. Dat scheelt enorm in prijs. Ik koop ook alleen Kroatische producten.
En daarnaast gaan we zo ongeveer elke dag uit eten, das toch ook erg betaalbaar daar kan je niet tegenop koken.
Ik kies niet voor de restaurantjes aan de boulevard maar juist die ergens wat achteraf zitten, je zal verrast zijn hoeveel dat scheelt in prijs en hoe lekker je daar kan eten. Wil je toch “thuis”kokkerellen ga dan eens s'ochtends vroeg je bed uit en naar de plaatselijke vismarkt, scampi's!!!
Kun je niet zonder bepaalde nederlandse producten; neem ze dan mee vanaf huis, dat is dan het goedkoopste maar ik vind het veel leuker om het bij de Kroatische producten te houden. Inmiddels baal ik er wel eens van dat ik bepaalde dingen hier niet kan krijgen….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?