Wij zijn al een paar dagen terug uit Kroatie.
Ben van de week eerst naar het ziekenhuis moeten gaan, ik was gevallen van een klein kort trapje (bij de bakerwinkeltje) op de camping, had een dikke linker grote teen, na 10 dagen bij thuiskomst bleef me teen dik, naar de dokter geweest het blijk dat er een schuurtje in me teen zat.
Het rijden naar en terug was ook goed verlopen, gas tanken ging ook goed wel een goede verloopstuk nodig.
En het rijden in Kroatie dat ging ook prima.
De vakantie was heel goed de mensen waren wel vriendelijk bij ons
We zaten wel in Dalmatie.
Eerst hebben we een weekje op cruise geweest vanaf Zadar en vele eilandjes bezocht grote en kleine maar wel allemaal heel mooi, en overal waren de mensen vriendelijk
Daarna zijn we 3 weken op eiland Pag camping Simuni, het is een heel leuke en goede camping, we hebben daar goede ervaring mee.
We hadden via Easycamp een stacaravan gehuurd maar dat nooit meer, als we terug op vakantie ga te Simuni boeken we direct bij de camping zelf is ook goedkoper en beter plaatsen en beter onderhouden, de caravan die we kregen en ook bij anderen mensen eerst schoonmaken want hij was heel vies en vuil, gingen er mensen weg dan werdt er gewoon niet schoongemaakt. De stacaravans van de camping zelf werden ieder keer goed schoongemaakt.
In het restaurant van de camping kon je iederen vrijdag voor 160 kuna 2p heerlijke vis schotel eten en de zondag was het vlees schotel voor 120 kuna 2p.
We hebben een leuke vakantie gehad een zeker voor herhaling vatbaar.
Mvgrt: deron