controle ticket slovenie

• lia

Voor een ieder die via internet zijn tovignet door verkoopt en dus niet orgineel zijn vignet vast plakt op het voorraam,opgepast er is een strenge controle ,op de terugreis werden wij streng behandeld en bedreigt met hoge boete,wij moesten het ter plaatse orgineel vast plakken.

Dus handelen hiermee is af te raden.

• Wiel De Keyser

Dan heb je veel geluk gehad ! Aan controlepoorten op de snelwegen wordt gecontroleerd met lasers en die kunnen ook de vignetten eruit halen die met “kunstgreepjes” bevestigd zijn.

Een niet op de juiste manier geplakt vignet wordt gelijkgeschakeld met een ontbrekend vignet, boete is € 300 en onmiddellijk te betalen………….

M.v.g.

• Norbert HR

Gerda had vorig jaar een handige oplossing……………..sticker met zeepsop insmeren en dan tegen het raam plakken. Weet niet hoe het is afgelopen, maar als het werkt is het natuurlijk wel lachen.

• jean paul

dat je voor een paar tientjes uren met de zenuwen in je lijf wilt zitten.

ik hoop dat iedereen gepakt wordt!

• Wiel De Keyser

Dat bedoel in nou, ik ben het volledig met je eens !

Wiel

• baspeels

Ik heb in mei mijn oostenrijk vignet met zeep ingesmeert en mijn slovenië vignet ook, om het eens te proberen. Ik had anders het Slovenië vignet doorgegeven aan mijn broer. Maar ik doe dit voortaan altijd. Het Oostenrijk vignet ging er veel makkelijker door af, maar toen ik heel voorzichtig aan mijn slovenië vignet begon zag ik dat de lettertjes aan mijn raam bleven zitten. Ik ben niet verder gegaan en heb hem weer netjes terug geplakt.

Nu ga ik toch nog maar een keer, dan heb ik er in ieder geval iets meer gebruik van gemaakt ;-)

Volgende keer probeer ik afwas middel ipv shampoo uit de toilettas. Misschien meer succes.

Het is alleen al om hem er weer makkelijker er vanaf te krijgen.

• lex

Jeetje, een besparing van in totaal € 45,40…vetpot mensen. Als je moeite hebt om dit gewoon te betalen , blijf dan lekker thuis zou ik zeggen.

• lia

het ging ons niet om die paar euro centen,maar wij zagen op marktplaats dat er handel in was,en dachten spontaan laten wij ook eens proberen.dus oordeel niet in je reaktie van lekker net goed,wij waren ons geen kwaad bewust.neemt niet weg dat wij deze handel dan ook niet meer zullen doen.

Om het geld hieven wij het niet te laten.