hallo
weet iemand of je in nederland een stratenboek kan kopen voor kroatie.
Een stratenboek ???
Wat zou je daarmee willen doen ?
Alleen wanneer je naar Zagreb gaat heeft zoiets zin en zelfs daar zul je nog veel straten vinden………..zonder naambordje, dus veel succes bij het zoeken van de straat.
De dorpjes langs de kust zijn zo klein dat je daar absoluut niets nodig hebt. De auto moet je toch buiten het dorp parkeren en daarna is het gewoon even een kwestie van vragen.
Moet je naar een specifiek appartement of hotel dan kun je ook dan maar gewoon het beste het raampje open doen en even vragen, de buurt kent elkaar doorgaans wel en dan sturen ze je zo naar waar je wezen moet.
Bianca,
Het zal er misschien best zijn, maar daarvoor moet je dan denk ik in Kroatie zelf zijn.
Overigens zijn er best steden waar je het boek/tomtom of kaart nodig kunt hebben hoor…..want als jij je auto geparkeerd hebt op een bep. parkeerplaats in Split, of je wilt vanaf Trogir naar het voetbalstadion is een stratenboek oid best handig. Ach en dan heb je ook nog plaatsen als Makarska en Dubrovnik……En je kunt zomaar de weg kwijt zijn als je in de stromende regen op een klein weggetje in het achterland terecht komt,en dan vind ik het niet fijn als er overal borden staan met bordjes dat er nog mijnen liggen….wil ik eigenlijk toch wel dat “onze truus uit het apparaat”verteld hoe we zo snel mogelijk weer aan de kust zijn./..(wij hadden het even gedaan zonder Truus of kaart…)
ik kan geen stratenboek vinden op bol.com maar op deze site hele goeie online stratenboeken van alle kroatische steden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?