milieuvignet duitsland

• Bianca

hallo

weet iemand of je een milieuvignet nodig hebt als je vanuit nederland naar kroatie rijd.

mijn duits is erg slecht en kom er via de anwb ook niet echt uit.

Ik heb er hier nog niets over gelezen dus ik denk niet dat je hem nodig hebt, maar ja vragen kan geen kwaat toch:D

• JaPa :o)

Bianca,

Zolang je op de autobahn blijft, heb je hem “nog” niet nodig.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Bianca

hvala lijepo japa voor je snelle reactie.

Weet je toevallig als je naar raunheim gaat (Mercure Hotel Wings Frankfurt Airport, Anton-Flettner-Strasse 8 - 65479 RAUNHEIM ) of je hem dan wel nodig hebt?

Nog even ter aanvulling:

http://weekendjewegnaarduitsland.nl/index.php?s=vignet

JaPa.

Bianca,

Als je maar niet in de binnenste ring hoeft te komen.

JaPa.

• Bianca

weet je hoe je eventueel aan zo een milieuvignet kan komen in duitsland,

in nederland duurt het 5 dagen en dan ben ik al weg. heerlijk eindelijk vakantie

Bianca,

Ik weet niet of je dat nog lukt, maar je zou eens kunnen informeren bij:

TÜV NORD Nederland B.V.

Schorsweg 4

8171 ME Vaassen

Industrieterrein Eekterveld

Heeft u vragen, neem dan contact op met TÜV NORD Nederland B.V. via telefoonnummer 0900-5437888

JaPa.

• baspeels

Hier kan je alles in het nederlands lezen over het vignet en hoe je er aan komt, dit is dezelfde instantie waar JaPa het over heeft:

http://www.tuev-nord.nl/Downloads/flyer-umweltplakette.pdf

Is allemaal betrouwbaar, ik heb hier vorig jaar mijn Tempo100 ontheffing aangevraagd, ik ga hier nu ook een millieu vignet aanvragen.

• lavanda

TUV Nord is onlangs verhuisd naar de Tweelingenlaan 145 in Apeldoorn Noord, tel 055-3788130

• baspeels

Je hebt helemaal gelijk. De PDF file waar ik naar verwijs bevat nog het oude adres. De website contact gegevens zijn al wel aangepast.