Hoi
Ik wil graag naar de Plitvice meren gaan. Het lijkt mij erg mooi daar, ook te zien aan de foto's op diverse websites.
Hoelang zou ik mij kunnen vermaken/ heb ik minimaal nodig daar?
Alvast bedankt voor het antwoord
Groetjes
agnes zeker doen,is de moeite waard,wij zijn er vorig jaar geweest,en we hebben er zeker geen spijt van.
wij hebben er zeker een volledige dag over gedaan,en dan nog met het bootje! als we het nog eens zouden doen,dan deden wij het zeker te voet,want rond de meren is het ook zeer mooi,en dan zijn er toch mooie dingen die je niet ziet.
er zijn in de buurt overnachtingsplaatsen genoeg.informeer daar vlak in de buurt naar mirjana,en dan heb je zeker een slaapplaats,en kan het niet bij haar,(zoals bij ons toen),dan heeft ze binnen het half uur in de buurt iets gevonden
groetjes en een zeer fijne vakantie toegewenst.wij moeten nog 14 dagen wachten,en zijn dan weer een maandje naar dat prachtige land
ben ook 1x bij jannie geweest.
veel informatie en gezellig maar een eitje bakken lukte niet ;-)
bicanic beviel me beter.
ook dichter bij de ingang.
Hallo,
Je moet er zeker twee dagen voor uittrekken: een reisdag vooraf en dus zorgen dat je s'morgens na het ontbijt naar binnen kunt. Ga dan wel eerst met de bus omhoog en loop naar beneden; dat is minder intensief dan andersom! Bij de parkeerplaats is een vvv-kantoor die je via de computers een keuze van vrije appartementen kan laten zien. Ook staan er diverse particulieren op de parkeerplaats die jou een appartement gaan aanbieden. (hiermee bespaar je de provisie
die zij aan het VVV moeten afdragen + je kunt nog over de prijs onderhandelen: zeker interessant als je kinderen bij je hebt.) Tip: Milan Brajkovic; Jezerce 14 tel 053/774-736. Dit ouder echtpaar spreekt zeer goed duits en hebben een paar mooie appartementen beschikbaar. Overigens bestaat dat hele dorp uit appartementen. >)
Geniet ervan!
gr
Hoi,
Het is afhankelijk van hoe graag je kind loopt. Het is een behoorlijke wandeling voor een kind van drie. Je kunt ervoor kiezen niet de volledige route te lopen. Tussendoor zijn er mogelijkheden om de route af te korten en tussentijds de boot naar de overkant van het grote meer te pakken. (Met de kinderwagen/buggy is het niet te doen.) Je bent dan alweer dicht bij de uitgang. Ook kun je het meer oversteken naar de centrale rustplaats waar ook de horecavoorzieningen zijn. De boottochten kun je onbeperkt combineren en zijn in de entreeprijs opgenomen. Ook zonder veel wandelen kun je een goed beeld van de meren krijgen en er een leuke dag doorbrengen.
gr
ThijsB)
Op onderstaande foto zie je wat wandelroutes. H heb ik zelf al 2 keer gelopen maar ik doe er dan wel veel langer over dan de aangegeven tijd omdat ik overal m'n tijd neem om foto's te maken.
Surf je naar hier dan krijg je de volledige foto en kan je de wandelingen beter zien.
Hoi,
Bedankt voor alle reacties!
Willen jullie dus zeggen dat ik geen overnachtingsplaats van te voren moet reserveren, maar dat daar ter plekke doen? Ik ken Kroatie niet, en vind dat dus een beetje eng, ben ik bang dat we geen overnachtingsplek hebben..
Wij denken eraan om op 21 augustus vanaf Rijeka naar de Plitvice meren te rijden. En dan 22 en 23 augustus daar verblijven en dan 24 augustus naar Zagreb te rijden.
Wij hebben geen caravan, maar nemen misschien wel een tent mee. Of is een tent daar niet nodig en kan je makkelijk een appartement vinden?
Alvast bedankt,
Groetjes Agnes
Je kan altijd afwachten of bijvoorbeeld Mirjana hierop reageert. Doet ze dit niet in laat ons zeggen een dag of 10 dan kan je mij altijd een Privéberichtje sturen. Dan geef ik je wel het telefoonnummer van Jani zodat je kan bellen.
Als julli een tent meenemen is er ook een camping, zo'n km of 6 van de ingang van het park. En omdat het als jullie willlen gaan al een eindje voorbij 15 augustus is zal daar ook wel plaats zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?