buggy bij Plitvice Meren

• digioma

Wij gaan met een 2 meiden van (5 jaar en 1 1/2 jaar) op de terug weg van de vakantie langs de Plitvice Meren. De oudste kan prima hele stukken lopen maar de jongste houd het wel eventjes vol maar geen hele lange einden. Voor haar hebben we dus echt nog wel een buggy nodig.

Is dit wel mogelijk bij de Plitvice Meren? Ik zou er graag heen willen gaan maar als het onmogelijk is om daar (zoals al eerder geschreven) met een buggy rond te lopen weet ik niet of het wel de moeite waard is.

Wie is er eerder geweest en kan mij vertellen of sommige delen berijdbaar zijn met een buggy?? Andere stukken zou ze kunnen lopen

Alvast bedankt!

• fr8ns

het beste kun je een draagrugzak aanschaffen

dit ligt eraan ook hoe jong de jongste is

de paden waren vroeger houten balkjes, overdwars gelegd, er is ook een deel geasfalteerd

of de beschreven situatie nog zo is………..

• digioma

Is een bolderkar ook een optie?? Die hebben we namelijk ook mee ????

• Taita

Eind mei is hier ook al eens naar gevraagd, toen werd het afgeraden:

http://kroatie.startpagina.nl/prikbord/read.php?1146,7721464,7721470#msg-7721470

• Jo

Een bolderkar is zeker géén optie. Op sommige stukken wordt het ook met de buggy moeilijk. Er zitten nogal wat trappen in de wandelingen. Maar ik doe altijd de meer uitgebreidde wandelingen. Misschien zijn er ook die wel doenbaar zijn met de buggy. Draagdoek lijkt me de beste optie.

• ellen van kooij

Een heel erg lichtgewicht buggy zou heel misschien nog wel kunnen. Op de vele op- en afstapjes kan je die met 2 personen nog wel tillen (1 tilt kind, 1 tilt buggy). Maar ik zou het zelf echt niet doen.

Een bolderkar kan beslist niet. Want er zitten ook lange trappen bij.

En een bolderkar kan niet meer in het treintje en/of de boot.

Neem liever een draagdoek mee. Dan kan je de peuter op je rug binden als ze moe wordt.

Op http://kooij.mijnalbums.nl/ kan je mijn foto's vinden. Zoals je ziet zijn het veel planken en onverharde paden.

De zwarte draagdoek die je daar ziet, is een Lifter. Of neem een Mei Tai; dat is een zelfde soort doek.

Beide zeer geschikt voor iemand die weinig ervaring heeft met draagdoeken en toch een groot comfort geeft voor drager èn kind. Zonder dat het meteen een ruimte vreter is zoals die rugdragers van de buitensport-merken.

Google maar eens voor foto's of verkooppunten. Of mail me als je er meer over wilt weten.

• digioma

Dank jullie wel voor alle informatie !!

Hier kan ik wel wat mee!