kuna's

• Anita Brouwer

Goedemiddag,

Wie weet hoeveel kuna's je in Kroatie krijgt voor 100,00 euro. Ik heb van de week al wat gewisseld bij het GWK, maar ik heb het idee dat ik in Kroatie altijd veel meer krijg voor mijn euro's.

Bvd,

Anita Brouwer

• anous

7,2 en nogwat kuna is 1 euro…

dat was de wisselkoers in kroatie

• Guido

Toch een verschil met de maar 6.27 die je vandaag bij het GWK zoudt krijgen.

• Sp!n

Bij ING België krijg je 6,8…

• Guido

In beide gevallen is het dus voordeliger om je kuna in Kroatië te kopen.Bij de grensovergang doe ik dat steeds en indien nodig verder het land in bij een of andere bank.

• Anita Brouwer

Goedenavond,

Dank jullie wel voor de reactie's! Ik dacht al dat het aan mij lag maar inderdaad het scheeld ongeveer 80 kuna's op 100 euro als we daar wisselen.

Wij kregen zaterdag dus 626 kuna's voor 100 euro. En daar zitten niet de kosten voor het wisselen bij hoor.

Anita Brouwer

• JaPa o:)

Anita,

Vandaag had je in Kroatië 733 kuna's gekregen voor € 100,–

JaPa.

• anous

dus anita…wisselen in kroatie!

wij nemen nooit kuna's vanuit NL mee… pinnen daar gewoon.

voor de tol in kroatie betaal je met euro's

• kraljica

Is het voordeliger contant geld te wisselen en dus euro's mee te nemen of te pinnen?

• Anita Brouwer

Tja we zijn gelukkig nooit te oud om te leren. Maar misschien zijn wij nog een beetje ouderwets als we op vakantie gaan. Vroeger gingen we ook altijd lekker wisselen van te voren. Al een beetje voorpret hebben, nu dus ook. Gelukkig was het geen bedrag om niet overheen tekomen hoor.

We hadden zelfs nog wel wat kuna's in huis voor de tol we hadden dus helemaal niet hoeven wisselen maar ja die voorpret he…. we dachten eigenlijk dat de kuna zoveel afweek van verledenjaar en dat is dus niet zo. Nog 5 dagen en dan pinnen we weer gewoon in Vsar.

Anita Brouwer