camping zaton in zadar

• lia

Wij willen volgend jaar naar deze camping voor 2 weken.Wie heeft er ervaringen mee.

Wij gaan volgend jaar voor het eerst in de maand Juni tot eerste week juli met vakantie voor 4 weken.

Kroatie bezoeken wij al jaren,maar in juli hoe is het weer gemiddeld en zeetemp in juni.

• Jo

We waren ooit in Fazana begin mei. Overdag aangename temperaturen, ‘s avonds koelde het af tot een graad of 10-12. Zeetemperatuur lag toen rond de 15°. Vorig jaar waren we er eind mei en toen was de temperatuur ook ’s avonds best aangenaam. Zeewater was toen 21-22°. Juist goed om te zwemmen. Maar ik denk dat het zelfs binnen dezelfde periode in verschillende jaren behoorlijk kan verschillen. Hangt allemaal van zoveel factoren af.

• porec1

Hallo,

Met hoeveel personen gaat U?

En als het met kinderen is, hoe oud zijn ze dan?

Wij zijn er ook geweest en binnen ons gezin zijn de meningen verdeeld.

Wellicht kan ik U iets meer vertellen als ik Uw gezinssamenstelling ken.

Mvg Karel

• lia

Wij zijn met 2 volwassen.

Houden van niet te saai op de camping maar overvol is ook niet meer meer onze voorkeur nu we weer gezellig met zijn 2 zijn.

• alma

waren hier vorig jaar eind juni begin juli maar het was ons te vol. dit is echt een camping om met kinderen heen te gaan .

ik vind bivillagge in fazana beter

• Jo

Daar hebben wij ooit gestaan in mei en september en dat beviel ons uitstekend. maar we waren ook eens in de tweede helft van juli in een appartement in Fazana en hebben toen ook over de camping gelopen en dat was ons toch echt te druk, hoor.

• porec1

Hallo,

Saai is het er niet, maar kan wel druk zijn.

Zijn ook behoorlijk wat appartementen en stacaravans bij.

Wij hadden het er prima naar ons zin, onze zoons minder

Strand was druk en snorkelen kon je wel vergeten.

Voor wat helder water moet je even de camping af.

Eerlijk gezegd vond ik er het eten ook niet veel bijzonders.

Nin, plaatsje op loopafstand was gezellig, koffie, biertje.

Nabije omgeving is niet veel bijzonders, maar Zadar op 10 kilometer is een heel mooie stad.

Hadden we vaker moeten bezoeken.

Vakantie was ok, maar zal er geen 2de keer heen gaan.

Gr Karel