markt in Pula of Rovinj?

• saskia

Hoi,

weet iemand toevallig of er in van deze plaatsen toevallig een leuke uitgebreide markt is en op welke dag(en)

Alvast bedankt

Groetjes,

Saskia

• Jo

In Pula is er elke morgen een groenten- en fruitmarkt in open lucht. In het aangrenzende gebouw zijn vishandelaars, beenhouwerijen en kaaswinkels. Ook in Rovinj is alle dagen een markt, hoofdzakelijk groenten en fruit.

• saskia

Hi Jo,

Zijn er dan ook souvenirskraampjes? Of echt alleen etenswaren?

Enne, misschien een stomme vraag, maar moet je afdingen in Kroatie??

Groetjes, en wederom bedankt!!!

• Jo

Als ik me goed herinner waren er op het marktje in Rovinj ook souvenierkraampjes, tattoo-shops (géén echte, henna-tattoo's) en dergelijke. In Pula zullen die ook wel zijn maar ik dacht niet bij de groenten- en fruitmarkt. Ook geen klederen en zo, zoals wij hier in België op de markt gewoon zijn.

edit: op groenten, fruit, vis en vless hebben wij nooit afgedongen. En andere dingen hebben we nog niet echt op de markt gekocht, buiten één keer een trui.

• An!ta-mv-2-meiden

In Pula idd een overdekt vismarktje en buiten wat kramen .. Weet niet of dit elke dag is ..

Rovinj ook kraampjes maar dan voornamelijk met olijfolie en honing ..

Afdingen gaat in de winkeltjes prima ! ;)

• heleen sonnemans

Hallo,

In Pula is er iedere dag markt (Trznica) dit is een lokale markt die druk bezocht wordt.

verder is er in het centrum van Pula elke zaterdag een antiquemarkt.

De eertste dinsdag van de maand id er een grote maarkt in pazin en de laatste donderdag van de maand is er markt in Visjnan.

veel plezier met de markten groetjes heleen

• grada65@hotmail.com

In Zminj is er ook 1 even kijken op internet

• grada65@hotmail.com

http://www.funtana.com/database/promo/informator/8.pdf

• Monique

In Rovinj is er iedere dag een markt van smorgens vroeg tot savonds laat. Idd met fruit/ wijn/ olijf olien ed, maar ook met henna tatoo's en armbandjes met namen ed. Volgens mij waren er geen kraampjes met kleren oid maar die vind je genoeg in rovinj zelf. Echt een heel mooi Rovinj!

• petra

Is er markt in rovinj