Door fout reisorganisatie: met spoed vakantiewoning gezocht

• saskia

wie o wie kan ons helpen!!

Wij hebben in november 2008 een huisje geboekt bij I.D.Riva Tours.

Alles betaald en geregeld en nu krijgen we te horen dat zij door een technische fout ons huisje niet geboekt hebben.

We vertrekken 5 september voor 14 dagen naar istrie…en nu hebben we, behalve dat we aan de DB AUTOZUG vast zitten…NIKS NIKS!!!

Het alternatief dat zij aanbieden is voor ons niet gelijkwaardig. Aan de binnenkant wel, 3 slaapkamers en 2 badkamers, maar buiten echt niet…een heel klein zwembad tussen 2 grote betonnen muren, en alleen een betonnen tuinvloer…daar kan ik mijn kleintje echt niet op laten kruipen…..(ik had echt een prachtig huis, met veeeeeeeel gras geboekt) En we hadden zo naar uitgekeken, vorig jaar zijn we niet geweest (ivm de komst vd kleine)…

We balen zo gigantisch. Tis voor ons de eerste keer ( we gaan normaal gesproken altijd ver weg op vakantie, naar de caribbean of naar Azie) en omdat

we een baby van 11 maanden hebben, leek het ons leuk om met opa en oma een huisje te boeken in Istrie….nou is dat een tegenvaller!!!

WIE O WIE, helpt ons met het zoeken naar een beschikbare woning…

we komen 5 september aan en vertrekken de 19e weer met de DB Autozug terug naar huis…

we hadden nu geboekt:

Villa Braidizza nabij Kavran.

een prachtige vrijstaande woning, met prive zwembad, bbq, wasmachine (heel handig met baby)

we zoeken nu iets gelijkswaardig, en rond dezelfde prijs. (liefst 3 slaapkamers) In Istrie, en mag liggen nabij Pula, Rovinj of Porec.

Kan iemand ons helpen??

Alvast ontzettend bedankt!

Groetjes,

een zeer wanhopige Saskia

• lavanda

Hoi Saskia,

Jeetje, wat een ongelooflijk stomme fout van zo;n bedrijf!!!! En wat balen!!

Misschien een stomme opmerking, maar ik vond op internet dit email-adres. (romano.braus@inet.hr)

Deze persoon is (ook) contactpersoon voor het verhuren van deze woning…..misschien is er nog iets te regelen, of weet hij een ander adres??? Het is maar een stom idee wat zomaar in me opkomt hoor….

Succes in elk geval!!!!

• jacques

Beste Saskia

Misschien kan ik jullie wel helpen. Kijk eens op veleniki37.com en mail of bel me even. Het is net klaar (nieuwbouw) en als je wilt kan ik je een serie foto's opsturen van de huidige stand van zaken.

Jacques

• casa antonelli

Beste Saskia,

Wij verhuren ons huis in het middeleeuwse Labin in Istrie. U verblijft in een rustige straat met restaurants, terrasjes en winkels op loopafstand. Ideaal voor cultuur, natuur en levensgenieters.

Volop mogelijkheden voor het maken van excursies.

Natuurstranden in de buurt waar u heerlijk tot rust kunt komen, of het toeristische Rabac op 5 km afstand.

Het huis:

Woonkamer met sateliet tv, keuken voorzien van alle

gemakken, 2 slaapkamers, 2 badkamers, en een ruim terras met buitengrill.

Nederlands sprekende beheerders.

Voor meer informatie kijk op marktplaats (zoek naar Labin)

of stuur een e-mail

• saskia

Hallo allemaal,

ontzettend bedankt voor de reacties! Gelukkig is het allemaal goed opgelost en hebben we een huis gevonden!

ID Riva heeft het probleem goed afgehandeld, jammer dat zij de fout gemaakt hebben, maar de manier waarop het afgehandeld is, is keurig netjes geweest!!!

• Norbert HR

Voor wie een wat groter huis zoekt of een zeer luxe huis zoekt………….kijk even op www.istrien-pur.com

De website wordt gerund door een Duits echtpaar, maar zijn volledig te vertrouwen, Duitse ‘grundlichkeit’ zullen we maar zeggen.

• Marko

Duitsers, en toch te vertrouwen? Ongelofelijk ;)

• JaPa :o)

Saskia,

Ik had van IDRiva ook niet anders verwacht dat ze het keurig netjes zouden oplossen!

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• saskia

Hi JaPa,

Dank je wel voor je berichtje! Ik was nooit eerder bekend met ID Riva, dus wist echt niet wat ik ervan moest verwachten.

Kan er verder ook niks negatiefs overzeggen, tis jammer, maar gelukkig perfect opgelost.

Groetjes,

Saskia