wie o wie kan ons helpen!!
Wij hebben in november 2008 een huisje geboekt bij I.D.Riva Tours.
Alles betaald en geregeld en nu krijgen we te horen dat zij door een technische fout ons huisje niet geboekt hebben.
We vertrekken 5 september voor 14 dagen naar istrie…en nu hebben we, behalve dat we aan de DB AUTOZUG vast zitten…NIKS NIKS!!!
Het alternatief dat zij aanbieden is voor ons niet gelijkwaardig. Aan de binnenkant wel, 3 slaapkamers en 2 badkamers, maar buiten echt niet…een heel klein zwembad tussen 2 grote betonnen muren, en alleen een betonnen tuinvloer…daar kan ik mijn kleintje echt niet op laten kruipen…..(ik had echt een prachtig huis, met veeeeeeeel gras geboekt) En we hadden zo naar uitgekeken, vorig jaar zijn we niet geweest (ivm de komst vd kleine)…
We balen zo gigantisch. Tis voor ons de eerste keer ( we gaan normaal gesproken altijd ver weg op vakantie, naar de caribbean of naar Azie) en omdat
we een baby van 11 maanden hebben, leek het ons leuk om met opa en oma een huisje te boeken in Istrie….nou is dat een tegenvaller!!!
WIE O WIE, helpt ons met het zoeken naar een beschikbare woning…
we komen 5 september aan en vertrekken de 19e weer met de DB Autozug terug naar huis…
we hadden nu geboekt:
Villa Braidizza nabij Kavran.
een prachtige vrijstaande woning, met prive zwembad, bbq, wasmachine (heel handig met baby)
we zoeken nu iets gelijkswaardig, en rond dezelfde prijs. (liefst 3 slaapkamers) In Istrie, en mag liggen nabij Pula, Rovinj of Porec.
Kan iemand ons helpen??
Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes,
een zeer wanhopige Saskia