Is er iemand bekend met dit huis?
Saskia,
Ik zag dat mijn schoonzoon ook net heeft gereageerd. Dan ik ook maar even:
Dit is een heerlijk vakantiehuis! Comfortabel, het zal je aan niets ontbreken.
Mocht je behoefte hebben aan nog meer informatie laat me dat dan even weten.
We wonen minder dan 100m van dit huis.
Goetjes,
Hans
(Tot zover lijkt het erop dat het in september nog steeds mooi zal zijn. Temperaturen van minimaal 25gr C)
Hoi Hans en Marko,
Hartelijk bedankt voor de informatie.
We hebben dit huis geboekt en wij gaan er aankomende week naar toe. We hebben dit nog nooit zo geboekt en we vinden het een beetje ‘eng’. In die zin van, is er echt een huis en ziet het er keurig uit. Maar goed, nu we deze site ook hebben bekeken, hebben we er het volste vertrouwen inB) Het ziet er prachtig en comfortabel uit !!!
We hebben er echt heel veel zin en we hopen dat het weer idd een beetje mee zal zitten.
Mag ik jullie vragen, er schijnt een restaurant vlakbij te zitten? Is dat een goed restaurant en wat voor soort keuken is het?
O ja, en is er ook iets van een supermarkt en/of bakker oid in de buurt?
Wederom alvast bedank voor jullie reactie!
Hallo Saskia,
Op 100m van het huis ligt Konoba Danijeli. Een konoba is een restaurant wat voornamelijk streekgerechten serveert. Je kunt er uitstekend eten. Naast diverse gerechten van de grill is de biefstuk er bijzonder goed. De meeste gerechten worden geserveerd met pasta's (bijvoorbeeld met een saus met truffels). Iets verder ligt Tomažova Konoba (in Vošteni ongeveer 3km). Ook hier de streekgerechten en heerlijke pršut en kazen (huisgemaakt). Als je iets aparts wilt eten bel je gewoon van te voren even op en het wordt voor je klaargemaakt. Hier kun je erg goed vis eten. (Wel even laten weten want er komen alleen de verste gerechten op tafel).
In Sv. Lovreč (5km) is een erg mooie pizzeria met een prachtig terras. Op weg naar Tinjan vind je Konoba Na Kapelli, ook hier de gewone kaart en (afhaal) pizza's.
In Poreč restaurant Dvi Murve. Dit is het meest luxe restaurant van Poreč. De kaart is uitgebreid, de bediening en entourage fantastisch terwijl de prijzen marginaal hoger zijn. Deze konoba's staan ook op de site die Marko je heeft doorgegeven. (www.satus.hr)
Op 200m van het huis ligt een klein winkeltje waar je (tot 12 uur) de dagelijkse boodschappen kunt doen. Hier is iedere dag behalve op zondag vers brood. In Kringa zelf een wat beter gesorteerde winkel evenals in Sv. Lovreć (2 winkels en een slager). De grotere boodschappen kan je in Poreč (20km) doen en zijn 3 grote supermarkten. Net even voor de stad Pazin (15km) ook een grote supermarkt die makkelijk te vinden is. De grote supermarkten zijn 7 dagen in de week open.
Mocht je meer adviezen nodig hebben hoor ik dat hier in Istrië wel. Mijn schoonzoon Marko is straks jullie buurman. Hij is de huis wijnleverancier van Villa Kamen.
Nogmaals, je hoeft je geen enkele zorgen te maken, Villa Kamen is helemaal in orde!!
Ik wens jullie een hele goede reis en wellicht tot ziens!
Hoi Hans,
Wederom bedankt voor de zeer uitgebreide info! Lijkt me heel apart zo'n restaurant….en een pizza gaat er bij ons altijd wel een keertje in:)
Ik had al zin om te gaan, maar nu heb ik er nog meer zin in. Grappig dat je zo middels dit prikbord de buurman en schoonvader/buurtbewoner tegenkomt.
Mijn ouders zijn echte wijnliefhebbers, dus ik hoor al wel dat dat het met zo'n buurman op en top gezellig gaat worden haha. Heeft hij een wijnbar of zo?
Nou Hans, wie weet komen we elkaar daar idd tegen! Jullie wonen daar of zijn daar met vakantie?
Wij komen 5 september aan en blijven tot de 19e!
Wie weet tot ziens!!
Groetjes,
Saskia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?