appartement/accomodatie

• mikama

wij hebben 2 wkn dalmatie geboekt, enkel vliegreis en auto.

Kan iemand ons wat leuke accomodatie aan de hand doen. met name bij aankomst in Zadar.

Over de gehele kustlijn mag natuurlijk ook.

Het liefst iets van particuliere appartementen of camping met caravanverhuur.

groet mikama

• rita

Hallo,

Gaan jullie ook naar regio Dubrovnik, ik kan je daar wel een adresje bezorgen in het dorpje Plat, rustig gelegen tussen Dubrovnik en Cavtat, 30 eur per nacht in september, 40 in juli en augustus.

laat maar iets weten, ik bezorg jullie dan enkele foto's.

groetjes

• maarten

Hallo rita.

Kun je ons dat adresje ook even geven.

Wij zijn nog op zoek naar een appartement in omgeving van dubrovnik.

Groetjes Maarten

• Mirjana

Ik heb adres bij Crikvenica en Trogir!!

• mikama

hallo

Bedankt voor je reactie. We willen wel de kant op van Dubrovnek, hoever we komen valt nog niet te zeggen, ligt er ook aan wat we onderweg tegenkomen.

Alle informatie is welkom.

Alvast bedankt .'

groet Mikama

• mikama

Hallo Mirjana,

bedankt voor je reactie,

graag wil de adressen van je, alles is welkom.

groet mikama

• rita

Dag Maarten,

Sorry, ik zie vandaag pas je vraag.

kan je me even laten weten met hoeveel jullie zijn, kwestie om te weten hoe groot het appartement moet zijn, dan kan ik je beter informeren.

stuur me best een mail op mijn werk rjossart@partena.be, ik help je dan wel veder.

ik ken nl verschillende adresjes, hangt er vanaf met hoevelen jullie zijn.

groetjes

• Norbert HR

Nabij het vliegveld van Zadar ?

Hotel Joso tegenover de ingang van Marina Sukosar. Voordeel is dat je er ook 's avonds laat nog terecht kunt en dat is bij veel eigenaren van appartementen niet meer mogelijk (die gaan met de kippen op stok). Vanaf het vliegveld is het hooguit een minuut of 10 a 15 rijden en ideale plek om de dag erna je reis door Dalmatië van te beginnen.

• mikama

Hallo Norbert.

Bedankt voor de tip. we zullen hier zeker gebruik van gaan maken.

Weet je bij benadering nog wat het koste per nacht?

groet mikama

• Norbert HR

Ik heb toen geloof ik iets van 300 Kuna betaald (incl. ontbijt)

Kamers zijn prima in luxe, er is een parkeerplaats zowel voor als achter het hotel, er is een restaurant, bar en je hobbelt zo de jachthaven binnen (waar een strand is) als je even wilt gaan zwemmen.

In 15 minuten zit je in Zadar en ook naar het zuiden zit je prima oftewel goede plek om even een nacht te zitten wanneer je op doorreis bent.