camping Jezara-Lovisca eiland Murter

• jm

camping Jezera-Lovisca op het eiland Murter (60 km onder Zadar)

Kan iemand uitleggen waarom ik niet kan reserveren op deze camping,

wij willen graag onze caravan daar naartoe brengen(voorjaar 2010)en in een depot zetten tot de zomer 2010 en dan voor ongeveer 5 jaar de zomervakantie's doorbrengen (4 weken)

Wij kunnen wel de caravan in depot zetten op deze camping maar ik vindt het dan raar dat ik niet een plaats kan reserveren voor de zomer en het volgende jaar.

Onze caravan staat nu in Rovinj bij een Depot en een week voordat we vakantie hebben stuur ik een mail en dan staat de caravan op de plaats die we het vorige jaar dan hebben gereserveerd (tijdens de vakantie) en dit werkt echt goed, het op de plaats zetten van de caravan is eigenlijk niet nodig maar ik zou wel een plaats willen reserveren anders ga niet al die moeite doen om die caravan te verslepen in het voorjaar

Heeft iemand hier ervaring mee op deze camping

• Erna

Wij hebben dit jaar de eerste 2 weken van augustus op deze camping gestaan.

Er was genoeg ruimte, alleen de plekken (dicht) bij zee waren zo weer bezet. En al die plekken kon je niet reseveren, maar er was vrij veel verloop. Je moet net geluk hebben als er wat dicht bij het water vrij is als je aankomt. Wij stonden iets van zee af, maar dat vonden wij niet erg. Het is een leuke camping, in een mooie omgeving en vooral super om te varen.

Wisten inderdaad dat je niet kon reserveren, maar naar ons idee worden er wel een klein aantal vaste plaatsen gereserveerd. heeft u al rechtstreeks bij de camping geinformeerd? We hebben veel caravans en boten gezien die vanaf de camping in een depot gaan.

Als u meer wil weten of wat foto's mail me maar.

• jm

Beste Erna

Ik heb een paar vragen

Weet je of het caravandepot ver van de camping is?

Worden de caravans door de depothouder opgehaald en gebracht of worden ze door de eigenaar zelf weggebracht?

Weet je of het een vlakke zee is om te varen of is er veel golfslag ?

Liggen de boten alleen aan de boeien van de camping of zijn er ook boeien die verder van de kant liggen en die niet van de camping zijn maar dan b.v door de boot eigenaren zelf zijn gemaakt

Ik zou graag je mailadres hebben maar waar kan ik dit vinden.

jm

• erna

ik heb je een privebericht gestuurd. ik hoop dat het gelukt is.

• jm

is gelukt bedankt