Ben er

• Guido

De hele week snikheet.Vandaag flinke bora.Groetjes

• fam. van Straten

Fijne vakantie

Groet Jan en Martine van Straten

• Carla

Fijn te weten dat jullie heelhuids gearriveerd zijn!

Geniet er van, Guido!

• lipik

Geniet er van Guido ! En geniet wat mee voor mij en al diegenen die nog lang moeten wachten om terug te gaan :S

• deron

Hé; Guido

We zijn blij dat jij en je petekind goed ben aangekomen.

We hopen ook dat alles goed is bij Marin te Posadarje.

Geniet verder van je vakantie.

We hopen dat ook op tijd terug ben voor wijn proeven in Oktober? te Oostakker.

Want ik heb je wat te vertellen!!.

groetjes

• jm

Beste Guido,

groeten uit Terneuz.

Alles goed met je?

Jan ( Prius)

• jm

Beste Guido,

Kan ik met een caravan vanaf Senj naar de snelweg rijden via de D23 of is dat te bergachtig voor een caravan?

Ik dacht dat je me vertelde dat je die weg neemt als je van Posedarje naar Cress rijdt

Ik wil in het voorjaar onze caravan van Rovinj naar Murter brengen maar als ik de ANWB routeplanner geloof dan moet ik rond rijden richting Zagreb maar als ik over Senj ga en dan is dat 60 km korter

Jan

• Guido

Het moet wel lukken want op die route kom ik van alles tegen.Wel wat scherpe bochten en een stijging maar met een goede auto moet dat zeker lukken om via Senj naar de snelweg te rijden.

• lipik

Beste Jan,

De weg via de Magistrale naar Senj en zo naar de snelweg is inderdaad korter, maar zal zeker niet sneller zijn (ook al scheelt het heel wat kilometers).

Het is een vrij kronkelige weg, maar wel te doen met een caravan.

Maar als je meer ontspannen wil rijden, zuiniger en sneller dan zou ik toch via de snelweg gaan. Alleen moet je dan wel meer tol betalen dat is zowat het enige nadeel. ik denk zelfs dat de extra kilometers niet eens een meerverbruik in brandstof zullen geven aangezien je toch rustiger kan doorrijden op de snelweg en heel wat minder zal moeten schakelen. .

In elk geval prettige en veilige reis.

meer hier : www.kroatie.org -> snelwegen

Hans

• Guido

Het is inderdaag wel te doen maar het schiet niet op.Ik persoonlijk zou met een caravan of boot toch liever omrijden.

Vorige zondag een bezoekje aan Zaton gebracht.Het was er nog druk en volgens de receptie was het dit jaar veel drukker dan vorig jaar.Verder waait de bora nog steeds en zijn blusvliegtuigen al een paar dagen bezig met branden te blussen.Gerrit,ben je goed thuis gekomen?