Ben er

• Gerrit

Hallo Guido we zijn veilig thuis gekomen.

We zijn daar om 06 15 weggereden en waren om 2100 Thuis zonder problemen.

Dus daar nog steeds Bura?

• Guido

Goed gewerkt. Vandaag Jugo.

• Carla

Blij te lezen dat jullie weer heelhuids gearriveerd zijn, Gerrit! Afgelopen donderdag hebben we ‘stuivertje gewisseld’ :D… sinds donderdagochtend zit ik weer hier. Afgelopen nacht heeft ‘t flink geonweerd en kwam het water met bakken uit de hemel. Als het goed is blijft het de hele week wisselvallig. Maakt me echter niet uit zolang het overdag prima weer is. Als het ’s nachts flink regent hoeven we tenminste de tuin niet meer dagelijks van water te voorzien ;)

• Norbert HR

Van Rovinj naar Murter in het voorjaar ?

Gewoon lekker over de kustweg blijven rijden en dan bij Zadar op de snelweg aansluiten of daar ook via de kustweg naar Murter rijden.

In het voorjaar is er zeer weinig verkeer op de weg, dus je hebt bijna de hele kustweg voor jezelf. Kun je ook nog eens ergens stoppen, wat eten en drinken en je ziet ook nog eens wat.

De klim bij Senj is een behoorlijke klim af en toe ook vrij steil, bijna 25 km in totaal, en je auto moet dat wel aankunnen.

• Bero

Hier in bibinje (bij zadar) op dit moment puno grum i puno kiša!

Overigens ben ik met mijn Fiat Panda 1100 cc uit 91 met een De Reu Casablanca GT (680 kilo)

zonder problemen hier gekomen (kom er al me hele leven alleen 1e keer met de caravan)

Nadat een vriend die ook een panda heeft, en caravan, de caravan ingeladen en is ook hier

heen gereden.. Hebben wel voornamelijk de snelwegen gepakt, alleen ben ik in slovenie de grens over gegaan bij Metalic (de binnen wegen dus).

Posdrav,

Bero iz Bibinje

• Jan II

Hoi Guido,

Even het prikbord niet gevolgd en niet gemaild. Een hele fijne vakantie en hopelijk mooi weer.

Jammer dat ik te laat weet dat je bij Zaton ben geweest. Has even Marco en Anna van Autopark Peros de groeten kunnen doen. Alsnog veel plezier en ik mail wel als thuis bent.

Jan en Ria, M.

• Guido

Hallo Jan II ,Hier nog alles prima.Al weer 2 dagen lekker weer en mijn verjaardag gevierd met skampi bouzarra.

Voor voor morgen ziet er ook weer goed uit.Een paar keer naar de Metro geweest en een lekker Chileens wijntje gekocht.Prijzen in supermarkt gelijk aan vorig jaar.

• JaPa :o)

Guido,

Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, en een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Gerrit Peels

Guido Nog van harte en nog wat jaartjes er bij.

Groetjes Gerrit

• Guido

Mijn dank voor de bloemen en de wensen.Hoop jullie volgend jaar wat eerder te treffen.Volgende week nog een week naar Cres en dan hou ik het voor gezien dit jaart.