Wij zoeken een camping in bv. Dalmatie, of een van de eilanden (geen Istrie) waar veel jeugd verblijft.
Zodat onze kids het ook gezellig hebben.
Wie weet een leuke camping.
Nee dank je, geen Zaton voor ons.
Zit er verder echt niets anders !??
Niet te massaal, maar waar toch wat meer jeugd zit.
Als ik op Zoover kijk staat bij veel campings : ‘geschikt voor kleine kinderen’ of ‘rustige camping’, daar worden jongelui van 16 niet vrolijk van.
Wij ouders houden weer niet van massaal (zoals Zaton). We hebben daar ooit eens op Murter gestaan, vonden wij leuk, maar de kids vonden het niks.
En jaren geleden op Soline in Sibenik, daar wil je nu dus ook niet meer staan in het hoogseizoen. Lijkt wel terreinveroveren, zo vol.
Moeilijk moeilijk, maar er moet toch wel iets te vinden zijn !!??
Hoi Elle,
Thnx, zal ik eens naar kijken.
Solaris is voor ons geen optie, jaren geleden was het daar nog leuk.
Nu sta je tussen de rood/witte linten je plekje te verdedigen tegen de oostblokkers.
Heb zitten kijken naar camping Kovacine op Cres.
Daar schijnt ook veel jeugd te zitten, er is blijkbaar op loopafstand van de camping een beachbar of cocktailbar of zo.
Iemand hier bekend mee ??
Hoi Ellen,
Wij stonden in 2007 op Murter, camping Jezera.
Was voor ons perfect, maar de kids vonden het veelste rustig, en niks op loopafstand.
Omdat we in de buurt waren zijn we nog eens wezen kijken op Solaris.
We zijn ons rotgeschrokken, wat een mierenhoop.
Compleet volgepropt. Wat een verschil met 5 jaar geleden.
Inderdaad jammer.
Ik zou haast zeggen Camping Strasko op het eiland Pag !
De camping op zich is wel aardig, maar belangrijker……je bent op loopafstand van Novalja en Zrce. Zowel Novalja als Zrce zijn volledig ingericht op de jongeren en die zullen zich daar dus echt wel vermaken. Ook voor de ouderen heeft Novalja zelf genoeg te bieden, dus lijkt me voor ieder wat wils.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?